Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Vânzări cu profit ridicat : rolul tău ca lider publicat în: Atitudine | tag-uri: , | comentarii: Nu sunt comentarii

Rolul tau ca lider

Vânzările profitabile întotdeauna vor apărea la cei care demonstrează abilităţi de lider în domeniul vânzărilor.

Desigur, poţi alege în continuare un nivel de bază a motivaţiei tale de vânzări şi un profit mediu. Dar dacă într-adevăr vrei să excelezi , va trebui să demonstrezi în mod prefesional şi personal că integritatea este o valoare pe care o iei în serios. Va trebui să crezi că abilităţile autentice de lider nu au de a face cu poziţia de lider, ci au de a face cu atitudinea ta.

Un aspect legat de abilităţile de lider în domeniul vânzărilor este de a lua în considerare “e-reputația” personală. M-am întâlnit cu acest termen şi am fost uimit de el. “E-reputația” ta este ceea ce pot afla alții despre tine şi compania ta prin intermediul internetului.

Menţinând un status onorabil pe internet este un efort care se merită.

Cu ajutorul Google, este foarte uşor să aflii ce spun oamenii despre tine şi compania ta. Toţi marii lideri vor avea întodeauna persoane care vor fi în dezacord cu ei. Acordă puţin timp pentru a afla ce este pe internet , pentru a putea răspunde în caz că ceva negativ ar apărea într-o conversaţie. Ştiu că numeroase avertismente s-au dat în legătură cu faptul că trebuie să fi atent ce informaţii împărtăşeşti pe reţele sociale.

În mod surprinzător, unii oameni nu văd aceste avertismente.
Aceştia împărtăşesc comentarii sau poze îndoielnice fie pe Facebook, fie pe Twitter, uitând cine mai are acces la acestea – sau uitând pur şi simplu că nu este prea dificil pentru unele persoane de a da peste acele informaţii.

Dacă vrei să pastrezi un nivel ridicat al profitului şi al motivaţiei tale – şi dacă vrei să ai mai mult timp la dispoziţie pentru a te axa pe capacităţile tale de vânzare – atunci asigură-te că eşti văzut ca un lider. Consideră-te o persoană cu integritate şi una cu încredere oriunde vei fi, fie chiar şi în lumea virtuală.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.