Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Valoarea vânzării a Procesului de Management al Performanței publicat în: Comunicare, Management, Sfaturi | tag-uri: , , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Factorii care declanseaza o criza de vanzari

Mulți oameni de vânzări fac greșeala de a deconspira procesul de management al performanței din cadrul companiei pe care o reprezinta ca și un instrument ce îi ajută să aibă succes.

Avem tendința de a măsura succesul prin volumul de vânzări și prin cotele de vânzare. Dar, uneori, cum atingem aceste obiective este la fel de important ca și realizarea acestora. Aici vă poate ajuta procesul de management al performanței – oferindu-vă feedback vital despre performanța competențelor fundamentale. Excelența la aceste competențe fundamentale va face diferența într-un mediu economic dificil.

Încercați să vă reamintiți ultima evaluare a performanței, uitându-vă peste feedback și la rezultatele obținute. Este loc de îmbunătățire? Ați participat la vreo pregătire sau la activități de dezvoltare ca și rezultat? Ați făcut follow-up pe acestea? S-a îmbunătățit performanța voastră? Orice competență care nu a obținut cel mai mare rezultat reprezintă o țintă de îmbunătățit, chiar dacă performanța dumneavoastră a fost catalogată ca și satisfăcătoare. Ar trebui să vă doriți să fiți cel mai bun. Luați inițiativa de a vă îmbunătăți și folosiți următoarea evaluare ca și un mijloc de a vă măsura progresul.

Feedback-ul de la mai multe persoane este de asemenea foarte important. Oamenii de vânzări tind să lucreze mai degrabă în mod independent. Poate că managerul dumneavoastră nu este cel mai în măsură să vă ofere feedback. 360 feedback sau feedback-ul pe nivele vă poate oferi atât dumneavoastră cât și managerului dumneavoastră o perspectivă mai amplă asupra performanței. Ar trebui să cereți feedback de la colegi, alți manageri și oricine din cadrul companiei cu care interacționați într-o bază regulată și care este în stare să vă ofere o evaluare de calitate asupra performanței dumneavoastră. Sub anumite circumstanțe, este indicat să cereți feedback chiar și din partea clienților – deși trebuie să aveți mare grijă. Ideea este să priviți din perspectiva celorlați și să o folosiți pentru a vă dezvolta.

Procesul de management al performanței poate fi de asemenea o cale bună de a vă ajuta să stați axat pe o cale, dar numai dacă îl folosiți în mod continuu, nu doar odată pe an. Urmăriți-vă obiectivele inițiale. În mod ideal, ele ar trebui să se alinieze cu obiectivele de la nivelul organizației. Care este status-ul asupra acestor obiective? De obicei, ni le setăm în cadrul întâlnirii anuale cu managerul nostru, după care uităm de ele deoarece ne ”aruncăm” evaluarea într-un sertar din birou. ”Ținându-vă ochii pe premiu” vă poate ajuta să vă atingeți acele obiective.

Este de asemenea important să vă luați notițe despre progresul către atingerea acelor obiective. Vă poate ajuta cu raportul regulat și face mult mai ușor procesul de a face un rezumat al realizărilor personale pentru evaluarea de anul următor – este mai puțin probabil că veți uita detalii importante. Ținerea unui jurnal al performanței vă poate oferi dumneavoastră și managerului un mod de a discuta despre performanța în curs de desfășurare și de a depăși anumite provocări înainte de a deveni obstacole mai mari. Este doar o cale ușoară de a identifica oportunitățile de învățare și dezvoltare.

Mulți oameni de vânzări eșuează în a observa valoarea lor în cadrul procesului de management al performanței deoarece sunt prinși într-un proces învechit și plin de hârtii. De asemenea, mulți vânzători evită să îl folosească ca și un instrument de dezvoltare deoarece sunt îngrijorați că le ocupă prea mult timp. În ziua de azi, aplicațiile de măsurare a performanței scot timpul din ecuație și fac mult mai ușor procesul de măsurare.

Nu treceți cu vederea acest mod de a vă îmbunătăți eficacitatea în vânzări.


Autor, speaker, trainer, consultant, şi un recunoscut lider în domenii precum prospectare, generarea de lead-uri şi marketing personal, Paul McCord a avut o carieră distinsă în învățământ, vânzări, training de vânzări şi managementul vânzărilor.

De-a lungul anilor el a elaborat o serie de soluţii unice şi de mare succes, pentru unele dintre cele mai frecvente și stringente probleme în vânzări şi management al vânzărilor, inclusiv pentru cele asociate relaţiilor cu clienții şi vânzării consultative.

Mai mult decât atât, Paul lucrează cu companii pentru a analiza şi a remedia problemele acestora în ceea ce privește găsirea, atragerea şi retenția oamenilor de top, sau pentru dezvoltarea de strategii eficiente de vânzări. Mai mult decât atât, efectuează și analize critice pentru determinarea slăbiciunilor în cadrul companiilor și transformarea acestora în puncte forte.

Paul este autorul cărților ”Generarea unui venit de 1 milion de dolari pe an din vânzări: Succesul în vânzări prin recomandările clienților”, ”Cum să fi un manager de vânzări extraordinar” și ”Planifică-ți succesul”, dar și a unui număr impresionant de articole.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.