Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Top 10 sfaturi pentru servicii cu clienții publicat în: Atitudine, Comunicare, Sfaturi | tag-uri: , , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Cat de imporant esti pentru clientul tau?

Într-o lume în care am devenit extrem de conştienţi de valoarea unui lucru, o metodă de a concura, în afară de preţ, este serviciul pe care îl oferi clienţilor. Creează o experienţă mai bună şi creezi o valoare mai bună. Companiile care creează cea mai bună experienţă şi care creează cele mai mari nivele de încredere ale clienţilor sunt acelea care rămân pe piaţă mai mult şi nu sunt forţate să vândă produsele mai ieftin.

Aici sunt 10 sfaturi pentru serviciul cu clienţii

1. Oferă-i clientului tau o experienţă de membru. Nu trebuie să-i numeşti membrii, dar tratează-i special.

2. Fă din problema clienţilor tăi, problema ta. Prin rezolvarea de probleme şi nevoi creezi parteneriate.

3. Creează un brand care să fie atât de puternic şi de convingător care să-i facă pe clienţii tăi să te privească mai mult ca pe un partener decât ca pe un furnizor.

4. Fă-ţi angajaţii entuziasmaţi pentru că lucrează pentru tine. Un mediu de lucru pozitiv şi entuziast este simţit de client.

5. Asigură-te că ai oamenii potriviţi care se ocupă de serviciile cu clienţii. Consideră a muta persoanele care nu au focus pe clienţi în interiorul companiei.

6. Trimite scrisori de mulţumire.

7. Consideră un cadou pentru clienţii tăi. Nu unul care să fie scump, dar unul care să fie neaşteptat, memorabil şi apreciat.

8. Priveşte clienţii tăi ca pe o comunitate. Intă în discuţii cu ei, ascultă-le ideile şi sugestiile. Fă-i parte a procesului tău de îmbunătăţire.

9. Învaţă-i pe toţi din companie, că atunci când vine vorba de serviciul cu clienţii, fiecare trebui să fie un lider – şi ar trebuii să conducă prin exemplu.

10. Fă-o personal. Oamenilor le place să facă afaceri cu persoanele pe care le cunosc, pe care le plac şi au încredere. Ia-ţi timpul necesar pentru a-ţi cunoaşte clienţii mai bine şi afla ce au nevoie cu adevărat.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.