Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Te spionează prospecții și clienţii? publicat în: Sfaturi | tag-uri: , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Te spioneaza prospectii si clientii?

Vânzările ca profesie continuă să se schimbe, iar una din cele mai mari schimbări este modul în care oamenii de vânzări prospectează.

Zilele în care “sunai şi zâmbeai” se termină tot mai repede, pe măsură ce eficienţa sunatului la rece începe să scadă. Vei avea mai mulți clienți prin folosirea unui model ce constă în amestecarea diferitelor tehnici de vânzări.

Una dintre tehnicile de vânzări care cred că devine tot mai critică, este ceea ce numesc “spionarea prin marketing”. Aici clientul te spionează pe tine, omul de vânzări.

Informaţia este peste tot acum, dar acum câţiva ani, persoana care îi aducea informaţii clientului, era omul de vânzări. Acum este exact opusul. Clientul are abilitatea de a găsi orice vrea, fără a intra în contact cu persoana de vânzări.

Asta e ceea ce numesc “spionarea prin marketing”, când clientul utilizează internetul pentru a afla tot ceea ce îşi doreşte cu privire la ceva. Doar când sunt pregătiţi să cumpere, contactează agentul de vânzări.

Cum câştigi la spionatul prin marketing?

Trebuie să fii sigur că ai stabilit o prezenţă puternică pe internet. Nu poţi câştiga dacă clientul nu te poate găsi. Ţine minte că sunt mai mulţi prospecţi decât vei şti tu vreodată.

Dacă prin întâmplare vinzi intr-o arie specific, unui grup specific de clienţi, vei şti că “spionarea prin marketing” este importantă. Pentru al doilea grup, totul ţine de crearea încrederii. Pentru primul grup totul ţine de gradul de conştientizare. În ambele cazuri “spionarea prin marketing” este reală şi e folosită de mai mulţi clienţi decât vom şti noi vreodată.

Ţine minte că clienţii tăi vor vedea amprenta pe care o laşi pe internet, fie intenţionat sau prin căutările pe care le fac, sau găsind din întâmplare numele tău şi informaţia.

Din nou, în ambele cazuri este important să-ţi faci vocea auzită. Asta înseamnă nu doar să ai un site, dar să fi sigur că informaţia este disponibilă şi pe alte site-uri, unde clienţii sau prospecţii ar putea intra.

Pentru a realiza prezenţa este necesar să câştigi la “spionajul prin marketing”. Trebuie să-ţi iei timpul necesar pentru a dezvolta o strategie în ceea ce priveşte informaţia pe care vrei să o împărtăşeşti şi ce site-uri se alinează cu al tău.

O metodă prin care poţi face asta este să dai o căutare Google cu numele tău, a competitorilor, şi cuvinte cheie relevante industriei tale. Făcând asta poţi dobândi o întelegere a ceea ce trebuie să faci.

Dacă nu crezi că acesta este un exerciţiu important, lasă-mă să-ţi reamintesc că asta este exact ceea ce fac tot timpul clienţii şi prospecţii tăi. Dacă te aştepţi să interacţionezi mai bine cu clienţii tăi , atunci ar trebui să şti cum au de gând aceștia să interacţioneze cu tine.

Un motiv pentru care cred în “spionajul prin marketing”, este că mulţi clienţi vor avea o perioadă de căutare unde vor urma un subiect anume sau o problemă câteva luni sau chiar ani, înainte de a lua o decizie serioasă.

Trebuie să-l asişti în acest punct, când clientul devine serios în a lua o decizie. Acest lucru se întâmplă deseori când companiile caută să cumpere echipament nou – sau un individ are de gând să cumpere ceva important. Cu cât eşti mai bun la “spionajul prin marketing” , cu atât vei primi lead-uri mai calificate.

În plus, clienţii deja existenţi vor avea mai multă încredere în tine şi în serviciul pe care îl oferi. În ambele cazuri, vei putea să-ţi creşti mult mai eficient vânzările, pentru că vei petrece mai mult timp motivându-ţi prospecţii şi crescând încrederea clienţilor.

În opinia mea o strategie bună în a fi present pe internet este mai important decât petrecerea timpului cu persoane care sunt doar posibili clienţi, şi clienţi care au tot timpul dubii despre tine.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.