Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Sunt obiectivele tale aliniate cu cele ale șefului tău? publicat în: Management, Sfaturi | tag-uri: , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Sunt obiectivele tale alinitate cu cele ale sefului tau?

Dacă obiectivele tale nu sunt aliniate cu cele ale şefului, atunci motivarea ta va avea de suferit.

Citește articolul până la sfârşit, pentru că dacă vei citi doar jumătate, vei rata esenţialul şi concluzia despre motivarea și abilitățile în vânzări.
În primul rând, nu vei fi niciodată motivat dacă nu îţi propui nişte obiective. Dar hai să ne gândim de ce trebuiesc aliniate cu obiectivele şefului.

Obiectivele sunt făcute pentru a măsura nivelul de performanţă şi pentru a conduce oamenii sau grupuri de oameni înspre un anumit nivel de performanţă. Sunt sigur că eşti de acord cu asta, dar cuvântul cheie în fraza anterioară este “grupuri”. Personal, cred că dacă un ţel implică un grup, rezultatul va fi în mod firesc mai mare decât un obiectiv individual. Cel mai bun grup pe care îl poţi avea este şeful tău. Dacă ai obiective care nu corespund cu cele ale lui sau ale ei, atunci cum te vor ajuta?

Cu cât ţelurile tale le reflectă pe cele ale şefului tău, cu atât performanţa ta va creşte.

Este posibil ca motivaţia ta în vânzări să fie afectată uneori atunci când obiectivele tale vor fi într-adevăr aliniate cu cele ale șefului tău. Asta se întâmplă atunci când şeful are ţeluri care fie sunt ireale, fie sunt prea înalte sau joase. În ambele cazuri, obiectivele se pot întoarce împotriva ta, în special dacă şeful nu cunoaşte rolul acestora în a te îndruma.

Dacă şeful este egocentric sau fără habar, atunci poţi deveni foarte uşor demotivat. Misiunea ta în acest caz este de a-ţi seta două seturi de obiective.
Un set este special pentru şeful tău iar ce de-al doilea este pentru motivarea ta proprie în vânzări.

Primul set de obiective este cel public, pe care șeful tău le poate vedea, iar cel de-al doilea set de obiective sunt acelea care te vor ajuta să te motivezi. Pentru a rămâne motivat în acest caz, împărtăşeşte ţelurile private cu un coleg de breaslă care te poate ajuta în a fi responsabil pentru propriile acţiuni. Chiar dacă crezi că şeful tău are obiective imposibile şi nerealizabile, străduieşte-te să le îndeplineşti pe acestea primele, cu 150% din efort. Aşteptările tale nu vor fi setate pentru a atinge acel număr ci pentru a-l depăşi. Singurul caz în trebuie să ai un al doilea set de ţeluri, este după o perioadă de timp, când vei vedea că obiectivele şefului nu sunt realizabile.

Un ultim sfat. Când obiectivele se aliniază cu cele are şefului tău, nu ezita să-l întrebi ce mai face. Este uimitor să vezi cum îţi va creşte motivaţia ta în vânzări şi abilităţile în vânzări atunci când nu numai tu vei fi răspunzător de unele probleme.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.