Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Șapte metode de a te folosi de clienții fericiți publicat în: Management | tag-uri: , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Sapte metode de a te foosi de clientii fericit

Se spune că un client fericit este cea mai bună reclamă a unei companii. Dar reclama nu funcționează dacă nu este văzută.

Așadar, cum poți să te folosești de clienții tăi fericiți pentru a-ți mări afacerea?

Primul pas este de a stabili cât de mulțumit este defapt clientul tău. Vor cumpăra de la tine și data viitoare? Îți vor recomanda produsele și altora? Vor face tot ce le stă în putință pentru a te promova pe tine și compania ta?

Multe organizații folosesc analize de piață independente pentru determina nivelul de satisfacție a clienților.

Altele merg mai departe de atât. De exemplu, PMV Technologies o companie care oferă servicii de management integrat, cu sediul în Tory, Michigan, întreprinde periodic întâlniri de planificare împreună cu fiecare client. ” Obiectivul nostru este de a ne asigura că înțelegem pe deplin percepția despre afaceri a clienților noștri când vine vorba de interrelaționare”, spune Scott Groemmel, un partener al PMV. Aceștia pun întrebări pătrunzătoare, soluționează orice problemă care apare în cadrul relației și se folosesc de această relație puternică pentru le crește afacerea.

” Relațiile sunt cheia”, este de acord John Hlavac, director pentru dezvoltarea afacerii la Array Services Group, firmă care asigură servicii de externalizare aflată în Sauk Rapids, Minnesota.

Dacă clienții sunt într-adevăr fericiți și respecta relația cu afacerea ta, vor fi deschiși în a o ajuta. Acționând pe baza acestei relații solide, o companie poate profita de aceasta satisfacție nu doar pentru a supraviețui, ci și pentru a se extinde.

Există mai multe metode de a profita de satisfacția clientului prin eforturile făcute prin vânzări și marketing. Iată șapte pași pe care îi poți folosi pentru a profita de această satisfacție.

1. Testimoniale. Dacă un client dorește, îl poți întreba dacă îi poți include testimonialul în comunicatele de presă, site-uri web, marketing colateral, scrisori de recomandare, subscripții și așa mai departe. Extinde-te asupra testimonialelor pentru a câștiga publicitate cu mass media locală. Aceasta va deveni o oportunitate de PR ideală pentru tine și clientul tău.

2. Referințele clientului. Clienții mulțumiți pot adesea servii drept referință pentru prospecți noi. Notează-ți povestea lor în ofertă în cazul în care prospectul nu o să-l contacteze.

3. Studii de caz. Studiile de caz excelente pot fi formate prin notarea modului cum compania ta a ajutat clientul să treacă peste problemele întâmpinate. Exemplele scrise pot apărea pe un website, pot fi folosite ca și o parte a unei vânzări sau a unui e-mail, sau pot fi incluse în publicațiile lunare ale companiei.

4. Vorbind la evenimente. Dacă compania ta participă sau are un rol activ la conferințe, evenimente de afaceri sau licitații, roagă un client mulțumit să-și spună povestea împreună cu tine la un public care ar avea nevoi similare.” Întrebăm dacă clienții noștri sunt dispuși să vorbească în numele nostru la conferințe sub forma unui exemplu personal despre modul cum și-au rezolvat problemele folosindu-se de serviciile noastre” spune Dave Bieg, partener managerial, Advanced Concepts Centre (ACC), companie ce asigură soluții de învățare aflată în Roswell,Georgia.

5. Ora executivului. Precum invitarea unui client spre a fi reprezentantul companiei la un eveniment, sugerează dacă puteți să discutați la un mic dejun, prânz sau după orele de serviciu împreună cu executivul. Tu și clientul tău puteți împărtăși informații importante în timp ce puteți face referire serviciilor unuia sau altuia la o audiență.

6. Recomandări. Clienții mulțumiți vor fi cu atât mai bucuroși să îți sugereze afaceri noi. Crează un proces prin care organizația ta cere în mod constant clienților recomandări. Integrează strângerea acestora în fișa de post a angajaților care au legătură cu clienții. Cu toții avem șansa de a asculta și întreba de noi oportunități când un client este mulțumit.

7. Penetrarea contului. Extinde-ți acoperirea conturilor prin încurajarea oamenilor de vânzări de a se folosi de clienții mulțumiți care prețuiesc relația voastră pentru a întreba de noi contacte în cadrul unor conturi mai mari și pentru mutarea în noi departamente, diviziuni și regiuni.

Cele mai bune recomandări vin de la clienții care sunt foarte mulțumiți. Dacă un client crede că serviciile furnizorului întrec cu mult așteptările, aceasta poate servi ca și partener valoros când vine vorba de extinderea gradului de conștientizare a companiei tale și generarea de noi afaceri.

” Satisfacerea nevoilor clientului nu mai este privită ca și un obiectiv, ci aceasta vine de la sine, iar noi putem câștiga respectul și loialitatea clientului numai prin depășirea așteptărilor lor. Făcând asta, creșterea poate fi stimulată datorită satisfacerii clientului”, explica Hlavac, pentru Array Services Group.

Dacă clienții sunt mulțumiți, nu există motiv pentru a nu ne folosi de această satisfacție. Cheia constă în a găsi calea cea mai eficientă de a împărtăși mesajul lor celorlați și de a ne folosi de această satisfacție spre a ne mări afacerea.

Kendra Lee

Este un vânzător de top în domeniul IT și un expert în atragerea de prospecți. Este autoarea cărții “Selling Against the Goal” care a câștigat numeroase premii și președintele companiei KLA Group, companie care este specializată în domeniul IT.
Kendra Lee este speaker la evenimente la nivel internațional în domeniul vânzărilor.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.