Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Să începem să înfruntăm adevăratele probleme publicat în: Atitudine | tag-uri: , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Gandeste pozitiv

Nu știu dacă ești sau nu conștient de asta , dar în mod evident îți pierzi timpul încercând să îți faci o carieră din vânzări deoarece:

Sunatul este la pământ.

Tehnicile de vânzare sub presiune sunt la pământ.

Procesele consultative și de soluționare sunt la pământ.

Oamenii de vânzări care nu folosesc rețelele de socializare sunt la pământ.

Vânzarea așa cum o știam noi de acum mii de ani este la pământ.

Training-urile pe vânzari sunt la pământ.

Am auzit aceste vorbe de multe ori.
Apoi, în timpul weekend-ului am auzit că vânzarea bazată pe interrelaționare este la pământ.

 
Nu crezi că ar fi cazul să încetăm cu idioțenia?

 
Da, internetul a marcat felul cum oamenii cumpără până la un anumit punct. Nu a schimbat insă natura umană.

 
Noi oportunități de vânzare vor continua să apară prin intermediul sunatului la rece.
Va exista întotdeauna un grup de vânzători care vor recurge la tehnici de vânzare sub presiune – iar unii cumpărători vor ceda.

 
Vânzătorii de top vor continua să se axeze pe rezolvarea problemelor clientului.
Spre uimirea unora, pentru secolele care vor urma, vor exista oameni de vânzari plini de succes care nu vor folosi rețelele de socializare pentru marketing.

 
Vor continua să existe cumpărători – și vor continua sa existe si vânzători.

 
Vor continua să existe vânzători care vor trebui sa învețe despre vânzări, construirea relațiilor, comunicare, și de a oferi servicii de calitate.
Iar un procentaj important al tranzacțiilor îl va reprezenta pe acel cineva care va lua decizia de cumpărare bazată pe relațiile de încredere cu vânzătorii.

 
Și de unde atâta pesimism? Unii dintre pesimiști chiar cred în ceea ce spun; ei chiar nu înțeleg natura umană. Alții pur și simplu caută să fie controversați doar pentru a atrage atenția asupra lor.

 
In orice caz, decât să pierdem timpul hiperbolizând și să facem o defavoare vânzătorilor și liderilor în vânzări, ar trebui să ne concentrăm asupra problemelor cu adevărat importante ale oamenilor de vânzări, pe care ar fi trebuit să îi ajutăm – iar o discuție inutilă despre sunatul la rece, dacă merge sau nu sau despre dacă se construiesc sau nu relații de încredere cu potențialii clienți, nu va fi de folos nimănui, doar autorului care vizează atenția.

 
Următoarea dată când vezi un titlu de articol care are conotație pesimistă, treci mai departe deoarece nu va fi nimic de valoare acolo.
Ar trebui să ignorăm complet pesimiștii și să continuăm să soluționam adevăratele probleme care infestează vânzătorii și liderii în vânzări.


Autor, speaker, trainer, consultant, şi un recunoscut lider în domenii precum prospectare, generarea de lead-uri şi marketing personal, Paul McCord a avut o carieră distinsă în învățământ, vânzări, training de vânzări şi managementul vânzărilor.

De-a lungul anilor el a elaborat o serie de soluţii unice şi de mare succes, pentru unele dintre cele mai frecvente și stringente probleme în vânzări şi management al vânzărilor, inclusiv pentru cele asociate relaţiilor cu clienții şi vânzării consultative.

Mai mult decât atât, Paul lucrează cu companii pentru a analiza şi a remedia problemele acestora în ceea ce privește găsirea, atragerea şi retenția oamenilor de top, sau pentru dezvoltarea de strategii eficiente de vânzări. Mai mult decât atât, efectuează și analize critice pentru determinarea slăbiciunilor în cadrul companiilor și transformarea acestora în puncte forte.

Paul este autorul cărților ”Generarea unui venit de 1 milion de dolari pe an din vânzări: Succesul în vânzări prin recomandările clienților”, ”Cum să fi un manager de vânzări extraordinar” și ”Planifică-ți succesul”, dar și a unui număr impresionant de articole.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.