Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Rolul unui om de vânzări în secolul 21 publicat în: Sfaturi | tag-uri: , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Schimbare

Nu mai este de ajuns să fii un expert în produsele și sericiile tale.

Acum, oamenii de vânzări trebuie să aibă o mai bună înțelegere a problemelor care afectează o companie. În plus, ei trebuie să poată oferi soluții și idei în rezolvarea acelor probleme.

Persoanele de decizie se așteaptă la soluții la care ei nu s-au gândit. Sunt în căutare de noi idei care să le permită să-și mențină sau să-și îmbunătățească avantajul lor competitiv.

Persoanele de decizie fac cercetare mai mult decât obișnuiau în trecut. Asta înseamnă că trebuie să-ți faci temele și să fii pregătit pentru a discuta despre afaceri.

Ce înseamnă asta?

Înseamnă că dacă apari la ușa prospectului înșiruind fiecare trăsătură a celui mai recent produs sau oferind soluția care crezi că i-ar putea ajuta nu mai este suficient, deoarece din punctul lui de vedere toate produsele și soluțiile arată la fel.

Înseamnă că trebuie să știi cum afecteaza noile trenduri din piață prospectul.

Înseamnă că trebuie să știi ce se întămplă în domeniul tău.

Trebuie să fii la curent cu ce se întâmplă la nivel local, național și internațional, deoarece toate acestea influențează deciziile prospectului.

Afacerile au devenit mai complicate, iar asta face ca și vânzările să fie mai complicate și mai provocatoare.

Deci, ce trebuie să faci? Iată 4 sugestii rapide:

1. Citește mai mult despre afaceri și despre domeniul tău de activitate. Fii atent la noi trenduri și schimbări care pot influența domeniul tău, prospecții și clienții.

2. Pune mai multe întrebări prospecților despre provocările individuale și profesionale.

3. Folosește rețelele sociale pentru a vedea ce zic jucătorii de top din domeniul tău.

4. Participă la conferințe pentru a obține perspective de la oameni recunoscuți în afaceri.

Oamenii de vânzări pricepuți cunosc importanța de a privi afacerile la nivel macro. Ei devin oameni de afaceri tot mai puternici pentru a putea purta o conversație inteligentă cu prospecții și clienții lor.

Lumea afacerilor s-a schimbat și dacă vrei să ai succes, ai nevoie și tu de o schimbare.

Tu ce faci pentru a ține pasul cu aceste schimbări?

Despre Vânzări

Domeniul vânzărilor este unul dinamic, în permanenta evoluție, de aceea, dacă ești pasionat de vânzări și vrei sa fii la curent cu toate noutățile, înscrie-te la newsletter-ul nostru.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.