Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Protejează-ți prețul prin creșterea numărului de prospecți publicat în: Atitudine, Prospectare | tag-uri: , , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Protejeaza-ti pretul prin cresterea numarului de prospecti

Dacă agentul de vânzări are o singură vânzare planificată, va fi mult mai ezitant în maximizarea preţului. Dacă îți consolidezi continuu numărul de prospecți, vei fi mult mai încrezător atunci când va veni vorba despre preț.

Cum să eviți sindromul “Singura Vânzare”

Frica de a nu pierde “singura vânzare” dă fiori tuturor oamenilor de vânzări. Când acest sindrom lovește o persoană de vânzări, aceasta va face orice pentru a obține vânzarea.

Poate părea un lucru bun, fiindcă împinge vânzătorul să găsească o cale pentru a finaliza vânzarea. Problema este că, de multe ori, agentul de vânzări va scădea din preț, crezând că asta este singura modalitate prin care poate obține o comandă.

Cea mai simplă cale de a preveni această problemă este creșterea numărului de prospecți.

Dacă ai siguranța mai multor vânzări atunci nu vei mai fi dispus să scazi prețul pentru a finaliza vânzarea. De aceea agenții de vânzări sunt instruiți să poarte mereu la ei o listă cu prospecți, pe care să o revadă chiar înainte de a intra într-o întâlnire de vânzări. Asta le oferă mai multă încredere, fiindcă știu că nu e singura lor vânzare.

Lista ar trebui să includă toate categoriile de prospecți! Obiectivul este ca lista să fie cât mai lungă. Cu cât lista este mai cuprinzătoare, cu atât vei avea mai multă încredere în tine. Cu cât ai mai multă încredere în tine, probabilitatea de a scădea din preț este mai mică. Când oamenii aud această sugestie, se gândesc de multe ori că e prea simplă. Au dreptate – e simplă, dar tocmai de aceea e atât de eficientă. Vânzarea e un joc emoțional alcătuit din multe decizii luate la secundă, atât de omul de vânzări cât și de client, mai ales în faza de finalizare a vânzării.

De îndată ce agentul de vânzări intră în faza de finalizare a vânzării, modul acestuia de a conduce discuția poate deveni suspect. Cu cât vânzătorul este mai încrezător în această fază, cu atât cresc șansele sale de a ieși atât cu vânzarea cât și cu prețul dorit.

Vrei un preț cât mai mare pentru ceea ce vinzi? Pur și simplu crește-ți numărul de prospecți și poartă lista cu numele lor tot timpul cu tine!

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.