Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Profită de punctele tale forte publicat în: Atitudine, Sfaturi | tag-uri: , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Profita de punctele tale forte in vanzari

Este mult mai bine să profiţi de punctele tale forte decât să insişti asupra slăbiciunilor. Indiferent care sunt punctele tale forte, fii mulţumit cu ele şi găseşte metode de a profita de ele şi mai mult. Dacă faci asta, se va reflecta în motivaţia ta de a vinde.

Până şi cei mai optimişti oameni au slăbiciuni, dar nu permit acestor slăbiciuni să îi încetinească.

Pe de altă parte, oamenii negativişti pot face un singur lucru: se concentrează asupra lucrurilor la care nu sunt foarte pricepuţi şi asta îi face să fie pesimişti. Cât de tragic! (Şi extrem de uşor de evitat!)

Nu pot să nu mă gândesc la personajul din “Mad Magazine”, Alfred E Neuman şi la replica sa preferată: “Să am griji? Cine, eu?” Este o replică perfectă în vânzări şi devine cu atât mai reală atunci când ne concentrăm asupra elementelor pozitive.

Cea mai bună modalitate de a nu-ţi face griji este aceea de a te concentra asupra punctelor tale forte şi de a uita de slăbiciuni.

Fii genul de comerciant care pune accentul pe atuurile sale şi vei excela, în fiecare zi, săptămână şi lună. Prea des se întâmplă ca oamenii să devină obsedaţi de ceea ce nu pot face, şi, făcând asta, trec cu vederea peste ceea ce pot face. În vânzări, acest lucru poate fi fatal, deoarece cei mai de success comercianţi sunt aceia care au o motivaţie de vânzări foarte ridicată. Ei sunt capabili de a atinge acest nivel deoarece se concentrează asupra lucrurilor la care se pricep.

Poate că eşti un comerciant care se descurcă incredibil de bine la finalizarea unei vânzări. Dacă acesta este cazul, atunci concentrează-te pe motivul pentru care te descurci atât de bine.

Desigur, nu spun că ar trebui să uiţi de prospectare sau de celelalte faze ale procesului de vânzare. Ceea ce spun este că ar trebui să îţi accepţi abilitatea pentru ceea ce este şi să pui accentul cel mai mult pe aceasta. Acest lucru te va împiedica să devii negativist şi chiar te va ajuta să te descurci mai bine cu slăbiciunile tale.

Fă-ţi timp chiar acum să realizezi o listă a atuurilor tale. Dacă întâmpini greutăţi în identificarea lor, îţi ofer câteva întrebări care poate vor clarifica asta pentru tine:

1. Care este lucrul pe care îl faci din instinct în cadrul unui process de vânzare? Ce simţi că este cel mai potrivit lucru pentru tine?

2. Care sunt complimentele pe care ţi le fac colegii de lucru atunci când vine vorba de vânzări?

3. Care este elementul procesului de vânzare care te ţine entuziasmat?

4. Dacă şeful tău ar veni la tine mâine şi ţi-ar spune “ Îţi vom permite să realizezi doar o parte a procesului de vânzare”, ce ai alege fără să stai prea mult pe gânduri?

O persoană care are un nivel ridicat de motivaţie va fi mult mai indicat să vâneze oportunităţile atunci când acestea apar. Concentrându-te asupra abilitaţilor tale, vei fi într-o stare spirituală mult mai bună, care te va ajuta să reuşeşti.

Care este cel mai uşor mod de a ajunge în vârf? Îl vei descoperi în atuurile tale.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.