Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Prețul spune totul: Ești prea ieftin! publicat în: Management | tag-uri: , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Pretul spune totul: Esti prea ieftin!

Așa este – ești prea ieftin! Când ești ieftin, atragi oamenii ieftini. Când ești scump, atragi oamenii scumpi.

Un lucru ce l-am descoperit de fiecare dată este că persoana care se poziționează ca fiind ieftină este cea care atrage oameni care tind să se vaite și nu sunt deloc loiali.

Atunci când atragi oameni care cumpără datorită prețului tău mic, vor rămâne clienți atât timp cât îți menții prețul mic și se vor plânge de orice. Acest lucru este se întâmplă cu adevărat în mediul B2B.

Clienții ieftini se plâng foarte mult. Persoanele care sunt dispuse să plătească mai mult sunt mai puțin probabil să se vaite, deoarece acestea știu că investesc mult și înțeleg valoarea a ceea ce vinzi.

Vânzarea la un preț mic te va menține în mlaștina mediocrității având clienți care nu înțeleg valoarea.

Unul dintre lucrurile uimitoare pe care le-am văzut este atunci când companiile iau un produs sau un serviciu și încep să-i mărească prețul – și au mult mai puține plângeri și probleme de la clienții lor. Chiar dacă cantitatea a ceea ce vând scade, profitul net este cu mult mai mare. În plus, acum au clienți care sunt mai ușor de suportat.

Câtorva companii li se pare prea dificil să facă saltul către un preț mai mare. Odată ce ai luat decizia de a-ți mării prețul, menține-te pe poziție. Nu te clinti. Cu timpul vei atrage un alt val de clienți care te vor aprecia mult mai mult.

Realizezi cum a fi „prea ieftin” poate să fie cel mai rău lucru în afacerea ta? O persoană de vânzări de succes știe că a fii „ieftin” nu reprezintă calea spre ceva important.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.