Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Poţi să enumeri 3 beneficii pe care clientul tău le dorește? publicat în: Management, Sfaturi | tag-uri: , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Poti sa enumeri 3 beneficii pe care clientul tau le doreste?

Trebuie să ştii cel puţin 3 beneficii pe care clientul le doreşte.

Este un beneficiu numai atunci când clientul spune că este un beneficiu. Lasă clientul să-ţi împărtăşească de ce are nevoie şi ce îşi doreşte. Când ştii cel puţin 3 beneficii, poţi cu siguranţă să îndeplineşti orice dorinţă a clientului.

Cu cât ştii mai mult despre ce își dorește clientul, cu atât va fi mai mare posibilitatea să închei vânzarea.

De ce trei beneficii? Pentru că îi oferă omului de vânzări destulă flexibilitate în modul în care face propunerea clientului. De multe ori omul de vânzări face demersuri să închidă vânzarea de îndată ce clientul împărtăşeşte o nevoie cu el. Problema este că de cele mai multe ori prima nevoie menţionată de client nu este neapărat cea mai critică. Adesea se întâmplă să fie o nevoie care îi trece prin minte atunci sau să fie una de care se simte sigur să o împărtăşească cu omul de vânzări.

Încercând să afli mai multe de la client şi reuşind să-l faci să împărtăşească cel puţin 3 beneficii îţi permite cu uşurinţă să descoperi o nevoie importantă pe care alt om de vânzări nu a reuşit să o descopere.

De aceea spun că uneori ne grăbim să închidem vânzarea prea repede. Dacă ne repezim să încheiem afacerea înainte să fi descoperit destule beneficii, se poate să lăsăm o sumă considerabilă de profit pe masă.

Când inchizi vânzarea este important să o faci pe cea mai importantă nevoie. Cu toate acestea, cunoscănd și alte nevoi, ai un follow-up perfect, încât clientul ar trebui să fie de acord să cumpere/investească din prima. Când omul de vânzări poate oferi mai multe beneficii, există un nivel de încredere mai mare, oferindu-i omului de vânzări mai multă încredere când comunică preţul.

Ultimul motiv pentru care îmi place numărul de trei beneficii este pentru că îţi oferă informaţii excelente pentru un follow-up perfect după încheierea vânzării – fie ca un mod de consolidare a vânzării iniţiale, fie ca o muncă pentru vânzarea următoare.

Aşa că, spune-mi – poţi să enumeri trei beneficii pe care clientul tău chiar le dorește? Dacă nu, aceasta este provocarea ta (dacă vrei să maximizezi profitul).

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.