Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Oprește-te din multitasking. Încearcă să te concentrezi. publicat în: Sfaturi | tag-uri: , | comentarii: Nu sunt comentarii

Concentreaza-te

Unii oameni cred că pentru a realiza mai mult trebuie să acționezi în mai multe direcții în același timp. Dar poate asta ți-a sabotat eforturile și motivația de a vinde de până acum. În loc să faci asta încearcă să te concentrezi!

Vânzarea este semnarea unui contract pentru a ajuta clientul să își rezolve nevoile. Vânzarea nu este despre câtă muncă poate fi realizată în același timp.

Prea mulți oameni de vânzări cred că dacă lucrează pe mai multe proiecte în același timp, la sfârșit vor încheia mai multe contracte. Problema mea cu această modalitate este că încercând să realizezi mai multe lucruri deodată, pierzi adevărata oportunitate.

Cea mai mare oportunitate cu orice client este să fi capabil să le satisfaci cea mai mare nevoie.

Problema constă în a convinge clientul să îți împărtășească care este acea mare nevoie – și apoi să realizezi ce să faci cu ceea ce ei ți-au împărtășit. Dacă mintea noastră este mereu setată pe mai multe activități concomitente, ne supunem riscului de a nu fi destul de concentrați pentru a înțelege ce vrea să spună clientul.

Nu vă pot spune nenumăratele dăți în care am discutat cu omul de vânzări despre un client. Brusc, atunci când mintea omului de vânzări este 100% concentrată pe client am descoperit o oportunitate semnificativă care va conduce la un volum mai mare de vânzări, la o rată a profitului mai mare sau ambele.

Acordă-ți timp – propuneți în calendarul tău să te axezi cu adevărat pe client. Nu fă asta doar atunci când parchezi în fața biroului lor sau la sfârșitul unei zile lungi.
Rezervă-ți timp suficient pentru a te concentra pe clientul tău 100%, indiferent de programul tău. Raporturile tale de cheltuieli pot să aștepte, telefoanele tale săptămânale pot să aștepte, și da până și verificarea email-urilor poate să aștepte.

Concentrează-te!

Ar putea fi cei mai mulți bani pe care îi vei face săptămâna asta.

O zicală veche spune cam așa: „Concentrarea ta este să te concentrezi pe concentrare”. Nu sunt sigur cine a spus primul asta. Pentru oamenii de vânzări aș schimba-o în: „Rolul tău este să te concentrezi pe nevoile clientului – nu pe ale tale.”

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.