Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Nu-ţi compromite niciodată prinicipiile publicat în: Atitudine, Sfaturi | tag-uri: , | comentarii: Nu sunt comentarii

Integritate

Dacă îţi vei “vinde” principiile, vei pierde mai mult decât îţi poţi imagina. Păzeşte-ţi integritatea!

În primul rând, nu vreau să tratez acest subiect din perspectiva omului superior. Crede-mă pe cuvânt , am fost judecat din cauza integrităţii şi a eticii personale de multe ori, şi au fost situaţii când am privit în urmă şi am constatat că nu m-am ridicat la înălţimea standardelor profesiei.

Cu toţii ne-am zbătut cu acest lucru măcar odată, fapt ce face acest subiect unul destul de important.

Un lucru important pe care l-am constatat este că o dată ce se trece peste o linie, va deveni din ce în ce mai ușor de trecut peste aceasta și în viitor. De prea multe ori acea “măsură” este ceva ce simţim că nu trebuie trecut, dar dintr-un motiv sau altul, ne permitem să o încălcăm cu ideea că “nu o să o mai fac a doua oară”.

În mod surprinzător acest lucru se întâmplă, şi foarte subit o încălcăm şi a doua oară şi a treia oară – şi atunci ne vedem puşi în situaţia de a o face fără să ne dăm seama.

În domeniul vânzărilor, aceast lucru se întâmplă în datul telefoanelor şi a email-urilor. Este foarte uşor să mascăm sau să colorăm răspunsul dat unui client pentru a ne pune într-o lumină mai bună. Problema cu acest “colorat” este că îl folosim atunci când dorim să mascăm eşecul faţă de client. Clienţii cumpără integritate – cumpără etică. Dacă nu doresc să cumpere aceste lucruri atunci te poţi întreba dacă se merită şi îl ai ca şi client. Ceea ce am descoperit este că de-alungul timpului, clienţii şi persoanele de vânzări încep să se comporte asemănător.

Clienţii cu standarde joase privind etica şi valorile se aliniază vânzătorilor cu standarde similare, iar clienţii cu standarde ridicate se aliniază vânzătorilor cu standarde similare. Deși observ acest lucru în mod frecvent, sunt de fiecare dată surpins când împărtăşesc această viziune clienţilor. În mod obişnuit, ei par şocaţi şi nu vor să creadă în teoria mea. Totuşi, odată ce încep să se gândească mai bine la acest fapt, realizează că are logică. Partea care mă surpinde cel mai mult este că, în exepriența mea, oamenii de vânzări şi clienţii care se aliniază unui standard ridicat de integritate, sunt aceiaşi cu cei care în mod constant ating un profit ridicat şi o creştere, mai mult decât ceilalţi din același domeniu.

Etica şi valorile te vor răsplăti pe termen lung, dar singurul mod de a atinge aceste standarde este de a renunţa în mod deliberat la câştigurile pe termen scurt care implică la rândul lor un compromis al eticii.

Nu voi da o explicaţie completă a ceea ce cred eu că înseamnă etică şi valori şi cum poţi să le dezvolţi. Singurul lucru pe care îl voi spune este că etica şi valorile sunt clădite pe o fundaţie de principii.

Acestea necesită mult timp pentru a fi clădite, dar se pot prăbuși în câteva secunde.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.