Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Motivele pentru care prospecții îți ignoră email-urile publicat în: Management, Prospectare | tag-uri: , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Prospectii ignora email-urile in vanzari

Într-o lume perfectă, fiecare e-mail pe care îl trimitem unui potenţial client va fi citit şi va primi răspuns imediat. Din păcate, mulţi dintre potenţialii noştrii clienţi sunt prea ocupaţi ca să se uite doar peste toate mesajele care le primesc, cu atât mai puţin să și răspundă.

Ignorând cele mai comune greşeli pe care alţi oameni le fac, oamenii de vânzări competenţi ca tine se luptă să ajungă în capul listei de inbox, şi astfel reuşesc să acopere posibile vânzări generând noi lead-uri.

De fapt, Sheila, unul dintre clienţii noştri, a raportat recent faptul că a primit răspuns de la un potenţial client de top după doar 20 de secunde – şi asta după ce a încercat să-l contacteze săptămâni la rând sunându-l la rece! Ea a fost şocată cum cu câteva acorduri fine făcute email-ului trimis potenţialului client a făcut ca acesta să răspundă aşa rapid.

Poţi să obţii aceleeaşi rezultate dacă pur şi simplu îţi aduci aminte cele mai mari trei motive din cauza cărora potenţialii parteneri îţi ignoră email-urile – şi apoi le evită.

1. Nici măcar nu au primti email-ul tău. Cu un număr atât de mare de mesaje pe care nu dorim să le primim, nu este o surpriză că filtrele spam sunt din ce în ce mai agresive. Mesajele cu ataşamente (de obicei cele mari), cu multe link-uri, cu o grafică extinsă de marketing, şi alte trucuri, de obicei nu ajută ca mesajul să ajungă la destinatar. Păstrează-ţi email-urile pentru potenţialii clienţi simple şi fără imagini, până şi în semnătura de mail. Mail-urile vor trece peste capcanele SPAM şi peste alte filtre.

2. Nu le-ai dat prospecților destule motive încât să acţioneze. Este greu de crezut, dar la puţini oameni le pasă că, compania ta a înregistrat o lungă perioadă de success. Potenţialii clienţi sunt prea concentraţi cu problemele şi deciziile lor ca să se preocupe cu problemele altora. Ţine asta minte şi foloseşte-te de mesajul email-ului tău pentru a evidenţia probleme comune şi evenimente declanşatoare pe care tu le poţi rezolva, şi care chiar contează pentru clienţii şi potenţialii tăi clienţi. Fă-i să poarte o conversaţie cu tine! Este important să nu le spui mai multe despre tine. Trebuie să le dai un motiv îndeajuns de puternic încât să înceapă o conversaţie referitoare la vânzări.

3. Prea multă informație pentru a acționa pe moment. Ai trei secunde – sau mai puţin – să convingi un prospect să-ţi citească email-ul, şi că nu le va lua mai mult timp decât au în acel moment să-l citească. Obiectivul este să-ţi faci email-ul să nu pară doar convingător, dar de asemeni să pară uşor de acţionat asupra lui. Cu cât este mai uşor, cu atât mai mult prospectul va citi prima propoziţie, şi apoi va continua, şi în final îţi va răspunde.

Dacă email-ul tău este mai lung de trei paragrafe în mod indirect îl faci pe prospect să completeze un lung formular de înregistrare, sau va părea ca ceva care le va distrage atenția iar şansele ca aceştia să reacţioneze scad foarte mult.

Contactele tale sunt deja prea ocupate. Oferă-le o sugestie, ce vrei ca ei să facă dupa ce îți citesc email-ul. De exemplu: Răspunde. Sună. Apasă aici. Înregistrează-te.

Chiar dacă respecţi aceşti paşi, s-ar putea ca niciodată să nu atingi o rată de răspuns de 100% la email-urile pe ce le-ai trimis prospecților. Dacă îţi faci timp să încorporezi aceste sfaturi la ceea ce faci, îţi promit că vei vedea o îmbunătăţire enormă, la fel ca la Sheila.

Derek, alt om de vânzări care a schimbat abordarea din email-uri folosind aceşti paşi, a primit o rată de răspuns de 61%. În doar câteva zile, cea mai mare problemă a lui a trecut de la nevoia să găsească indicii, la nevoia să găsească timp să răspundă la toate. Acum, aceasta este o problemă pe care mulţi oameni de vânzări şi-ar dori să o aibă!

Aşa că, foloseşte sfatul meu şi nu cădea în capcana celor trei greșeli comune când trimiți email-uri pentru prospectare. Odată ce le vei evita, vei începe să vezi rezultate cu mult mai bune – atât în continuitatea vânzărilor, cât şi în atenţia potenţialilor clienţi.

Kendra Lee

Este un vânzător de top în domeniul IT și un expert în atragerea de prospecți. Este autoarea cărții “Selling Against the Goal” care a câștigat numeroase premii și președintele companiei KLA Group, companie care este specializată în domeniul IT.
Kendra Lee este speaker la evenimente la nivel internațional în domeniul vânzărilor.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.