Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Motivaţia în vânzări: Un nivel crescut de încredere rezultă un nivel al preocupării mai scăzut? publicat în: Atitudine, Management, Sfaturi | tag-uri: , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Cele 3 vitamine ale omului prosper

Motivaţia în vânzări ţine în totalitate de a creea încrederea în sine care poate fi preluată în mai multe vânzări. Un lucru pe care îl găsesc foarte interesant, este cu cât o persoană este mai încrezătoare, cu atât vede mai scăzut riscul în lucruri. Asta se observă mai ales în relaţia cu clienţii.

Văd oamenii de vânzări cărora le este frică să fie respinşi, aleg să dea un e-mail cu prounerea lor clienţilor decât să-i sune sau să discute propunerea la o întălnire. Fac asta dintr-o frică subconştientă de a fi respinşi şi cumva cred că dacă îi dau un mail clientului, nu vor trebui să facă faţă aceluiaş nivel de respingere decât dacă l-ar suna. Asta mă înnebuneşte şi totuşi nu îţi pot spune de câte ori am văzut-o.

Cu cît o persoană este mai încrezătoare cu atât va vedea un risc mai scăzut în orice. Un om de vânzări încrezător va ridica repcetorul şi va avea o conversaţie cu oricine, indiferent cât de mare e acel client sau ce relaţie are cu competitorii.

Un om de vânzări neîncrezător va face tot posibilul să nu dea acel telefon. Va raţionaliza o serie de motive pentru care nu ar fi indicat să dea acel telefon. Am observat acelaş lucru la creşterea preţurilor sau la alte probleme cu care oamenii de vânzări se confruntă în mod regulat.

Motivul pentru care împătăşesc asta este că eu cred cu tărie că oamenilor de vânzări le lipseşte încrederea, iar astfel nu sunt aşa de productivi, pentru că raţionalizează prea mult de ce nu ar trebui să facă un lucru. Invers acestor persoane, cele foarte motivate, reuţesc foarte uşor.

Dacă eşti un om de vânzări care citeşte asta, întreabă-te dacă găseşti scuze. Întreabă-te dacă profiţi de oportunităţile mari. Cum răspunzi la ceea ce spui că vei face, este reflecţie a încrederii în sine.

Dacă eşti un manager de vânzări care citeşte asta, uită-te la oamenii tăi de vânzări şi ascultă-i ce zic când îi întrebi de lucruri. Din fericire poţi să determini care este nivelul de risc faţă de clienţi, iar asta va îţi va spune imediat care este niveulul lor de încredere.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.