Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Motivaţia în vânzări și vocile din mintea ta publicat în: Atitudine, Sfaturi | tag-uri: , | comentarii: Nu sunt comentarii

Vocile din mintea ta

Te trezeşti dimineaţa cu gândul că astăzi este ziua când o să dai unul din acele telefoane importante.

Motivaţia ta este ridicată pentru că acesta este telefonul care poate realiza obiectivul tău trimestriat, te va duce în concediul mult dorit şi chiar îţi va asigura viitorul în companie. Ţi-ai petrecut ore întregi pregătindu-te pentru aceast telefon. Ţi-ai pus la punct ceea ce crezi că reprezintă o prezentare nemaiîntâlnită la care clientul va răspunde cu siguranţă afirmativ.

Toate sunt bune şi frumoase până când te trezeşti – şi mintea ta începe să se gândească la tot ce poate să meargă prost.

Fără vreun avertisment, acele voci care se ascund în mintea ta, ies la iveală încercând să îţi distrugă încrederea. În timp ce te pregăteşti să ieşi pe uşă, vocile intenţionează să facă un lucru – să îţi distrugă încrederea şi motivarea, care au fost atât de mari adineaori. Pentru a pune sare pe rană, vocile încurajează şi stomacul să li se alăture, făcându-te să te simţi din ce în ce mai puţin optimist în legătură cu acel telefon. Dacă cândva ai trecut prin asta, nu îţi face griji.

Defapt, aceste sentimente demonstrează că îţi pasă, şi acesta este primul pas în a te motiva.

Întreabă-te cum puteau acele voci să apară dacă nu îţi păsa de acel telefon. Chiar şi în cariera mea de vânzări există momente când vocile din mintea mea încep să se intensifice. În acel moment, îmi reamintesc că este un semn bun – deoarece înseamnă că îmi pasă.

Secretul este să nu le dai atenţie.

Primul pas pe care îl poţi face este să scri pe o bucată de hârtie 3-5 rezultate pe care le aştepţi după acel telefon. Aceste urmări nu reprezintă doar cele pe care clientul le va avea de câştigat lucrând cu tine, ci şi urmările de care vei beneficia tu. Pentru tine, aceste urmări pot reprezenta satisfacţia încheierii unei vânzări, comisionul primit, sau alte exemple. Dacă eşti predispus să auzi aceste voci, ține această listă prin preajmă începând cu câteva zile înainte de a da acel telefon. O poţi consulta ori de câte ori ai nevoie pentru a-ți mări încrederea.

Pasul doi pentru a da tăcere acelor voci este să fi în permanenţă ocupat. Odată ce eşti pregătit pentru telefon, treci la următorul punct de pe agendă. Nu pierde timpul degeaba încercând să revizuiești doar de dragul de a revizui.

Pasul trei este de a te folosi de un coleg ca şi punct de sprijin. De fiecare dată când se apropie o întâlnire de vânzări, un telefon sau ceva foarte important, să ai un coleg pe care poţi să îl suni să te încurajeze. Fac referinţă la ce numesc eu “îndrumare colegială” şi sfătuiesc fiecare persoană de vânzări, indiferent de cât de experimentată este, să aibă un mentor în persoana unui coleg de breaslă.

În final, analizează-ţi şi preţuieşte-ţi punctele forte care vin din principii și din experiențele de succes.

Una din cele mai bune metode de a face asta este de a ţine un jurnal în care vei nota toate experiențele de succes în vânzări. Având un astfel de jurnal poţi să apelezi la el înainte de a merge într-o întâlnire de afaceri importantă pentru a te ajuta să îţi reaminteşti că ai avut succes până acum în acest domeniu. Când vei combina asta cu încrederea, este uimitor câte rezultate poţi obţine.

Motivaţia ta va avea puţine şanse să se piardă – mai ales atunci când ai nevoie de ea cel mai mult

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.