Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Mitul găsirii timpului pentru analiza unei piețe publicat în: Prospectare | tag-uri: , , | comentarii: Nu sunt comentarii

time management

Ai dori să analizezi piața mai mult, dar încă aștepți ca agenda ta să se elibereze și să ai mai mult timp la dispoziție?
Nu o să gasești însă, niciodată mai mult timp.
Revino la realitate! Timpul liber nu o să vină niciodată de la sine.

Dacă ți-ai dori mai mult timp la dispoziție, trebuie să încerci să te debarasezi de ceva anume. De multe ori acel ”ceva anume„ de care trebuie să scapi este acel gând care iți spune că niciodată nu ai putea să îți valorifici timpul pentru studiul unei piețe.
Studiul pieței este o activitate care de multe ori este dată deoparte în favoarea altor chestiuni. Cea mai bună metodă de a combate acest lucru este de a-ți planifica timpul pe care vrei să îl dedici acestei analize.
Pune această activitate în programul tău zilnic și trateaz-o cu respect în sensul în care nu vei lăsa altele să intervină.
Bineînțeles,cea mai bună cale de a face acest lucru este de a aloca efectiv timp pentru studiul pieței. Pentru unii oameni de vânzări, o abordare eficientă ar însemna planificarea acesteia o dată sau de două ori pe săptămână.
Nu contează ce faci atât timp cât îl faci cel puțin o dată pe săptămână. Cred că este necesar cel puțin o dată pe săptămână pentru a-ți crea o consecvență în analiza pieței.
Timpul efectiv de studiu pe care vrei să-l aloci poate varia în funcție de persoană, bazat pe o serie de variabile.  Un posibil program pe care îl recomand este acela de a bloca timpul  de două ori pe zi, începând cu primul lucru de dimineață. Fă din analiza pieței primul lucru pe care îl faci într-o zi . Apoi  du-o până la capăt și nu permite ca alte lucruri să intervină.  Cea de-a doua parte a zilei în care îmi place să aloc timp pentru analiză este imediat dupa prânz. Din nou, această perioadă iți permite să duci studiul până la capăt înainte de a te preocupa de alte probleme de-alungul zilei.

 
Un element cheie este faptul că timpul alocat pentru acest studiu este doar pentru această activitate în sine.
Aceasta înseamnă de a contacta în mod activ prospecți.
Aceasta nu înseamnă că timpul petrecut analizând piața trebuie folosit pentru a face unele studii sau pregătindu-te să dai telefoane. Dacă te concetrezi pe rezolvarea acestor activități  în timpul alocat analizei pieței, nu vei reuși niciodată să suni.
Fă alte activități și pregătește-te în alte momente ale zilei. Personal prefer să le fac la sfârșitul zilei. Motivul este acela că îmi permite să am totul pregătit a doua zi și mă pot apuca activ de analiza pieței.
Desigur, îți pot da nenumărate alte sfaturi de eficientizare a timpului, dar mă îndoiesc că te vei putea folosi eficient de analiza pieței dacă nu este programată din timp. De-alungul timpului, în experiența proprie și vorbind cu numeroși oameni de vânzări, am realizat că nu se poate analiza piața într-un timp scurt, decât dacă este marcată clar într-un timp programat.
Când vei face acest lucru și vei respecta programul stabilit, vei realiza cât de ușor va fi să îți gasești timpul pe care nu credeai că îl ai; acum fiind la dispoziția ta.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.