Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Maximizează-ţi rezultatele publicat în: Atitudine, Sfaturi | tag-uri: , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Maximizeaza-ti rezultatele

Dacă vrei să-ţi maximizezi rezultatele şi motivaţia în vânzări, probabil ai nevoie să-ţi minimizezi obiectivele.

Am văzut mult prea mulţi oameni de vânzări care au devenit prea fixaţi pe ideea de îndeplinire a obiectivelor încât ei nu reuşesc să vadă oportunităţile atunci când acestea apar. Este ca şi cum ei ar avea „paralizia obiectivelor” – o boală a omului de vânzări care este concentrat asupra obiectivului și care își pierde concentrarea, incluzând aici și oportunităţile noi.

Tot timpul am susţinut că cele mai bune idei le-am avut atunci când m-am retras din mijlocul problemei şi doar atunci am fost capabil să văd clar lucrurile.

Una dintre cele mai bune metode pentru o persoană de vânzări să facă asta este să-și petreacă timpul într-un mod informal cu unii dintre clienții importanți. Petrece timp în una dintre companiile în care stabileşti întâlniri cu persoane cu care nu te-ai mai întâlnit până acum. Cel mai important, petrece timp să-ţi priveşti diferit afacerea. Când faci asta, este extraordinar ce vei începe să observi. Economia din zilele noastre este ciudată – fără nici un dubiu, și necesită ca toţi dintre noi să privim toate lucrurile pe care le-am făcut în trecut şi să găsim modalități în care să facem lucrurile diferit. Felul în care putem face asta este să facem un pas înapoi pentru câteva minute.

Nu spun să-ţi schimbi obictivele. Spun doar că pentru a-ți îndeplini obiectivele, câteodată este nevoie să priveşti lucrurile diferit de cum le-ai privit până atunci.

Când procedezi astfel, pracitc gândești în viitor, punându-ţi întrebări ca: „ce ar fi dacă” şi „de ce”.

Poţi să-ţi maximizezi rezultatele şi motivaţia în vânzări dacă nu te focusezi prea mult asupra obiectivelor încât să pierzi oportunități care te aşteaptă să le observi.

Tu cum îți setezi obiectivele? Cum rămâi motivat? Împărtășește gândurile tale în comentariile de mai jos.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.