Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Limbajul trupului tău şi obiecţiile clienţilor publicat în: Atitudine, Sfaturi | tag-uri: , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Limbajul trupului tau si obiectiile clientilor

Când un client are obiecţii la ceea ce spui, nu lăsa ca limbajul corpului să-ţi îngheţe.

Este nemaipomenit cât de multe poate să dezvăluie limbajul corpului nostru despre ceea ce gândim. Cumpărătorii profesionişti iubesc să citească limbajul trupului. Fac asta ca o metodă pentru a şti cât de ferm este un om de vânzări în preţul pe care îl spune.

O tactică pe care cumpărătorii profesionali o folosesc este de a spune o obiecţie chiar în momentul în care omul de vânzări este pe cale de a închide – iar apoi să observe limbajul trupului.

Dacă limbajul corpului acelei persoane arată vreun semn de indoială sau ezitare, atunci cumpărătorul ştie că îl poate determina pe omul de vânzări să le ofere altceva. Chiar dacă un om de vânzări se abţine să nu zică vreo prostie, va fi degeaba dacă limbajul corpului va arăta altceva.

Cheia este de a avea încredere în sine, iar asta înseamnă de a fi 100% sigur asupra a ceea ce îi prezinţi clientului. Acest fapt mai înseamnă că te-ai pregătit din timp pentru orice fel de întrebare pe care ar putea să ţi-o adreseze clientul.

Nu doar că ar trebui să fii pregătit pentru obiecțtii, dar ar trebui să ai şi răspunsuri la acestea. Un mod prin care îţi recomand să te pregăteşti este de a repeta răspunsul în faţa oglizii, în special dacă eşti o persoană care foloseşte destul de mult limbajul corpului atunci când comunică.

Privindu-te în ogilindă, vei înţelege cum răspunzi. Principalul mod la care poţi lucra este contactul vizual. Oamenii cu încredere de sine au un contact vizual bun. Lor nu le e frică să aibă contact vizual. Cu cât eşti mai ferm cu contactul vizual de la începutul primului telefon în vânzări, cu atât scad şansele ca un cumpărător să-ţi analizeze restul corpului când face o obiecţie.

Logica e simplă – contactul vizual semnifică încredere si îi transmite celeilalte persoane că tu eşti în control. Dacă cealaltă persoană crede că tu eşti în control, scad şansele ca aceasta să-ţi strice prezentarea fiind atentă la limbajul trupului tău.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.