Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Hai, dă vina pe altcineva! publicat în: Atitudine | tag-uri: , | comentarii: Nu sunt comentarii

nu mai da vina pe altcineva

Dă vina pe marketing, pe șeful tău, pe operațiuni, sau chiar pe client. Vânzarea pe care tocmai ai pierdut-o cu siguranță nu a fost din vina ta. Fără îndoială motivația ta de a vinde se diminuează datorită altei persoane.

 
E vina altcuiva!

 
Termină cu gândirea prostească și înfruntă-te pe tine însuți. E vina ta!
Nu spun asta cu scopul de a te face pe tine sau pe altcineva să se simtă prost, dar stai – mă enervează numeroasele momente când aud oameni de vânzări că învinovățesc pe oricine sau orice pentru incapacitatea lor de a încheia o vânzare. Cel mai des întâlnit motiv e prețul.
Cu toții – și aici mă includ și pe mine – ne-am plâns într-un moment sau altul de o vânzare care a eșuat din simplul motiv că nu aveam prețul potrivit.

 

Termină cu nemulțumirile și înfruntă situația. Pentru lucrurile care te nemulțumesc și pe care le poți schimba, ce te oprește să faci asta?
Pentru cele pe care nu le poți schimba, ce te oprește în a găsi o abordare diferită? Trebuie să preluăm controlul asupra propriilor succese și eșecuri. Să îți recunoști meritul pentru un succes e ușor. Orice om de vânzări știe să facă asta.

 
Dar cum rămâne cu eșecurile?
Vânzările nu vor fi niciodată o muncă fără obstacole. Dacă nu ar exista obstacole atunci nu ar fi vânzări. Ține minte un singur lucru – Nu ceea ce ni se întâmplă contează; modul în care răspundem la ceea ce ni se întâmplă contează cu adevărat.
Data viitoare când ceva nu merge cum ar trebui nu da vina pe altcineva sau pe altceva. În loc să faci asta, oprește-te și întreabă-te: “Ce pot schimba astfel încât să împiedic apariția unui rezultat asemănător?”

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.