Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Forța care îți poate schimba rezultatele în vânzări publicat în: Sfaturi | tag-uri: , | comentarii: Nu sunt comentarii

Rezultate mai bune

Ce ai face dacă ți-aș spune că în arsenalul tău ai o armă care ți-ar putea schimba în mod radical activitatea și rezultatele în vânzări, dar pentru că nu ai știut cum funcționează, ai ignorat-o și ai uitat de ea?

Pun pariu pe următorul tău comision că nu folosești la potențial maxim despre ce îți voi spune chiar dacă este una din cele mai puternice forțe pentru toți oamenii de vânzări.

Iată niște indicii:

1. În timpul unei zile de lucru o faci de peste 5000 de ori.
2. Rezultatele tale în vânzări se raporteaza mereu la cât de bine faci asta.
3. Nu ai învâțat această aptitudine niciodată, nici la școală, nici la un training de vânzări.
4. Îți poate schimba în mod radical rezultatele în vânzări.
5. Cei mai buni oameni de vânzări fac asta în mod corect.
6. Ai la îndemână o cantitate infinită, deci este gratuită.
7. Îți spui că deja știi cum să faci acest lucru.

Ai ghicit? De obicei, atunci când vorbesc cu oamenii de vânzări, aud răspunsuri precum atitudine, cuvinte, gânduri..care sunt răspunsuri corecte, dar nu cel potrivit.

Forța despre care vorbesc este abilitatea de a alege fiecare activitate pe care o faci.

Cei mai de succes oameni de vânzări fac alegeri mai bune decât cei obișnuiți.

Orice activitate este o alegere pe care o faci și de fiecare dată când nu acționezi, e tot o alegere.

Concluzia este că viața și rezultatele tale sunt o sumă a alegerilor pe care le faci și cum alegi să reacționezi la ce ți se întâmplă.

Acum poate îți spui,”grozav, dar deja știu asta.” Bine, dar atunci ști cum faci alegerile pe care le faci? Ști de ce faci aceste alegeri? Dacă răspunsul tău este afirmativ pentru ambele întrebări nu mai trebuie să citești acest articol, dar dacă nu, atunci citește în continuare pentru că rezultatele tale sunt influențate mereu de această forță.

Alegeri pe care le faci ca om de vânzări:

1. La ce oră îți începi ziua?
2. Cât timp petreci pentru ați îmbunătăți aptitudinile? ( de exemplu citirea acestui articol )
3. Cât de eficient comunici?
4. Cum îți petreci timpul la lucru?
5. Cum îți setezi prioritățile?
6. Cum îți organizezi agenda zilnică?
7. Cât timp durează pauza ta de prânz?
8. Cât timp petreci discutând cu colegii despre lucruri care îți distrag atenția?

Ai prins ideea? Lista poate continua pentru că totul se rezumă la alegeri. TOTUL!

Fie faci o alegere într-un mod proactiv și faci ceva în loc să faci altceva, fie alegi cum reacționezi la ce ți se întâmplă.

Mark Heerema

La vârsta de 21 de ani, Mark, câștiga minimul pe economie ambalând produse. Disperat, el a încercat să intre în domeniul vânzărilor. Fără experiență în acest domeniu, fără training el a reușit să doboare recordurile unei firme în vânzări înainte să împlinească 24 de ani iar în curând s-a văzut în postura de a conduce departamentul de vânzări a unei companii care avea cifra de afaceri de 90 milioane de dolari pe an. Apoi, folosind aceleași secrete și principii care l-au ajutat să devină un om de succces, a ajuns la o cifră de afaceri de 3 milioane de dolari în doar 3 ani pornind o companie de la zero.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.