Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Foloseşte cei mai buni clienţi în avantajul tău. publicat în: Atitudine, Comunicare | tag-uri: , , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Foloseste cei mai buni clienti in avantajul tau

Clienţii tăi cei mai buni sunt aceia care preţuiesc serviciul pe care îl faci pentru ei. Foloseşte-te de încrederea lor şi de afacerea ta pentru a spori abilităţile şi motivaţia ta în vânzări. Dacă te chinui, pune mâna pe telefon şi sună clientul favorit. Doar vorbind pur şi simplu, te va ajuta enorm.

Cine te iubeşte mai mult decât clienţii tăi?

Vânzările sunt fie o ocupaţie revigorantă, fie una demotivantă. Oricine a lucrat în vânzări pentru o perioadă de timp s-a aflat la ambele extreme. Dificultatea este de a găsi căi de a nu lăsa situaţiile negative să te acapareze, nu mai mult decât este nevoie.
Modul cel mai bun de a te confrunta cu motivaţia ta după o situaţie negativă este de a ridica receptorul şi de a suna un client favorit. De prea multe ori persoanele de vânzări, după ce a trebuit să asculte un client nemulţumit – se gândesc prea mult la această situaţie negativă. Nu îmi spune că că nu ai făcut acest lucru. Eu am fost victima acestei situaţii. Îmi amintesc de primele mele zile în vânzări, o situaţie când un client s-a certat cu mine despre ceva anume. Nu am mai făcut nimic toată ziua. Angajatorul tău nu te plăteşte să faci asta.

De asemenea, angajatorul tău nu te plăteşte să îţi suni soţia, mama sau pe altcineva în speranţa de a te plânge cuiva şi de a câştiga simpatie. Îmi pare rău, nu merge aşa. Sunând pe cineva pentru a câştiga compătimire nu te va pune pe drumul cel bun. Când te vei certa cu un client, primul lucru pe care îl poţi face este de a suna clientul favorit. Întreabă-l cum merge afacerea sau treburile în general. Clientul tău preferat va fi mulţumit să audă asta de la tine şi îţi vă împărtăşii o informaţie pozitivă. Asta vei vrea să auzi – ce ai făcut bine şi cum i-ai ajutat pe alţii. Când vei auzi asta de la un client, te va face să te simţi mai binen, şi îţi va schimba perspectiva job-ului. Te va îndrepta pe drumul cel bun al vânzărilor mai repede decât orice altceva. Unul din lucrurile frumoase legate de această metodă este că face două lucruri. În primul rând, te va ajuta pe tine ca şi vânzător, de a te face să vinzi mai repede şi eficient, iar cel de-al doilea, este că îţi permite să iei contact cu un client bun. Pentru mine este o victorie dublă care nu numai că îţi va dezvolta motivarea în vânzări dar îţi va dezvolta şi relaţiile cu clienţii, de asemenea şi abilităţile în vânzări.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.