Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Ferește-te de persoanele care se ceartă pentru preț publicat în: Atitudine, Sfaturi | tag-uri: , | comentarii: 3 comentarii

Reduceri

Un client care negociază prețul prea devreme ar putea fi un client pe care ai vrea să-l îl eviți. Experiența mi-a arătat că un client care e prea axat pe preț e un client ce se va certa cu tine pentru fiecare detaliu – și în timpul procesului de vânzare dar și după.
Ei îți vor absorbi fiecare strop de motivație și îți vor testa abilitățile de vânzător la fiecare pas.

Taie pierderile din timp! Clienții axați pe preț nu vor fi niciodată mulțumiți. Indiferent ce vei face, ei tot se vor întoarce la tine cu o nemulțumire.
Pur și simplu așa funcționează ei!

Știu foarte bine cât de tentant este să încerci încă să închei vânzarea, mai ales dacă te lupți să ai cât mai multe vânzări. De multe ori când lucrurile sunt dificile, devine foarte ușor să crezi că orice vânzare este o vânzare bună.

Îmi pare rău, dar clientul care se va certa cu tine pentru preț de la început este clientul cu care nu ai vrea să ai de a face indiferent de circumstanță. Acesta e tipul de client cu care e mai bine să nu închei nici un fel de afacere.
Provocarea cu care te vei confrunta este că te va bate la cap și pe tine cât și pe cei din companie în toate modalitățile posibile. Te va cicăli, pe tine omul de vânzări, și va cicăli pe oricine cu care va intra în contact din compania ta.
Una din cele mai rele modalități de a fura profitul companiei tale este de a face asta pas cu pas.

Inițial tu, sau altcineva din companie va crede că rezolvând doar acesta situație cu el, atunci totul va fi bine. Din nou, răspuns greșit! Ei vor reveni la nesfârșit.

Cea mai bună soluție de a manevra un astfel de client este să te îndepărtezi de el cât mai devreme în procesul de vânzare și în același timp să îl convingi să meargă la concurență. Când îi încurajezi să meargă la concurență realizezi două lucruri. În primul rând îi ajuți, și în al doilea rând te ajuți pe tine prin faptul că îți lași concurența să se descurce cu un client de coșmar.
Oamenii mă întreabă când le explic această situație cum știu că e adevărată.

Din păcate, am avut parte de prea multe experiențe în care a trebuit să mă descurc cu astfel de clienți și astfel de situații.

Fii ferm când vine vorba de prețuri!

Fii ferm în ceea ce tu și compania ta puteți oferi cliențiilor!

Când cedezi la preț în fața unui astfel de client, nu doar că vei eșua în a le livra serviciul așteptat, ci de asemenea vei risca să nu ai timpul sau resursele necesare de a te concentra pe clienții care merită.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (3 comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.