Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Eterna minciună pe care o folosești când aplici o reducere de preț | comentarii: Nu sunt comentarii

reduceri

Nimănui nu-i place să recunoască atunci când se minte pe el însuși, dar acesta este un lucru pe care comercianții îl fac în mod constant.
Fac reduceri de prețuri și apoi încearcă să le justifice spunându-și: “O să am profit în timp.” Nu, nu vei avea!

De fiecare dată când faci o reducere, pierderile de profit se vor ține lanț. Principala problemă nu este că vei pierde profit din vânzarea curentă, ci că această pierdere de profit va continua din cauza că respectivul client consideră că prețul redus reprezintă valoarea produsului sau a serviciului oferit.
Pentru a compensa această realitate supărătoare, comerciantul se minte din nou: “Voi mări prețul mai târziu. Reducerea aceasta o să o acord o singură data..” Nu, nu vei face asta!

Rareori, poate chiar niciodată, se întâmplă ca un comerciant să reușească să mărească prețul dupa ce a acordat o reducere “unică”. Presiunea venită din partea clientului este pur și simplu prea intensă, astfel că majoritatea comercianților cedează și nu măresc prețul la loc, așa cum ar fi trebuit să fie de la început.
Apoi, ca și cum nu este îndeajuns de tragic ce se întâmplă, comerciantul continuă să se amăgească: “Voi acorda reducerea numai în cazul acestui client. N-o voi face cu nimeni altcineva.” Ba da, o vei face!

De îndată ce comerciantul realizează cât este de ușor să obții o vânzare acordând o reducere, există un impuls puternic de a vrea să acorzi reduceri din nou, spunându-ți de fiecare dată că aceasta va fi ultima oară.
Stiți cum se spune. Dacă spui o minciună, probabil vei fi nevoit să spui 10 alte minciuni pentru a o susține pe prima.
Din perspectiva vânzărilor, pe măsură ce te afunzi în lumea reducerilor, vei fi nevoit să-ți modifici întreaga strategie de vânzări pentru a-ți susține noua abordare.
În acest timp, vei fi copleșit de pierderile de profit.
Vei suferi. Firma ta va avea de suferit. Și clientul va avea de suferit, deoarece acum acesta are o perspectivă eronată asupra relației beneficiu/valoare.

 
Ce vă sugerez eu? Nu vă mai mințiți pe voi înșivă.
Aveți încredere în prețurile pe care le-ați impus și nu le schimbați. Concentrați-vă pe îmbunătățirea calităților voastre de comercianți, pentru a putea fi capabili de a-i explica clientului de ce ar trebui să achiziționeze produsul sau serviciul oferit de dvs. Ceea ce oferiți coincide și probabil chiar depășește nevoile și dorințele pe care le au aceștia. Este privilegiul vostru să dezvăluiți nevoile și dorințele lor adevărate.
Este exact cum ne-au spus părinții și profesorii, onestitatea este cea mai bună tactică.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.