Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Eşti pregătit să te concentrezi? publicat în: Atitudine, Sfaturi | tag-uri: , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Esti pregatit sa te concentrezi in vanzari?

Concentrează-te asupra timpului.

Oamenii de succes sunt concentraţi. Nu permite să fi distras de activități care nu sunt prioritare. Datorită acestora vei atingele rezultatele cele mai bune.

Cu toţii avem 24 de ore într-o zi. Ce îi deosebeşte pe cei care fac ce îşi propun faţă de ceilalţi este modul în care îşi folosesc timpul.

Scopul tău este să rămâi concentrat…

Este o veche zicală „focusul tău e să rămâi concentrat asupra focusului.” Întotdeauna mi-a plăcut această zicală. Tot timpul mi-am dorit să am cui să atribui aceasta zicală. Scopul este, dacă vrei să realizezi ceva, să fi concentrat. Cu toţii putem fi distraşi, de mediul intern sau de cel extern.

Distracţiile externe sunt problemele, oportunităţile, oamenii, sau alte lucruri care apar în viața noastră pe parcursul zilei. Distracţiile interne se întâmplă cu consimțământul nostru, incluzând gândurile, ideile, imaginaţia noastră, etc. Ambele distracţii,atât cele interne cât şi cele externe ne pot consuma mult prea mult din timpul nostru şi nu ne permite să facem ceea ce ar trebui să facem.

Cel mai bun exemplu în vânzări este prospectarea.

Pentru cei mai mulţi dintre oamenii de vânzări, prospectarea este cel mai dificil lucru de făcut, şi pentru că ar putea fi dificil pentru mulți oameni de vânzări, abilitatea de a găsi scuze pentru alte lucruri care trebuiesc făcute pot foarte uşor să scadă din calitatea prospectării şi a timpului care trebuie folosit să facă asta.

Chiar dacă prospectezi sau faci alte lucruri importante, iată niște sfaturi prin care să rămâi concentrat:

• Setează o perioadă specifică de timp din zi să faci o anumită muncă.

• Fă cele mai dificile sarcini primele, de dimineaţă ca să nu le mai ai pe cap.

• Stinge-ţi alarma de la email de pe calculator pentru a rămâne concentrat la ceea ce trebuie să faci.

• Setează-ţi obiective şi apoi crează obiective mai mici care după ce sunt îndeplinite îţi vor permite să-ţi îndeplineşti obiectivele mai mari.

Pot să continui cu trucuri ca să rămâi concentrat, dar în final se rezumă doar la simpla dorinţă de a termina ce trebuie să faci.

Unul dintre punctele cheie învăţate de la cineva care lucrează pentru lucrarea de licenţă este abilitatea de a prioritiza și de a te concentra. Este ironic cum în mod obișnuit nu învăţăm până nu suntem forţaţi să învăţăm. Când timpul devine dintr-o dată preţios, este suprinzător cum putem să realizăm atât de multe.

Pentru mine, un punct cheie pentru a rămâne motivat este să fiu concetrat 1000% asupra muncii când muncesc şi apoi să scad la 800% atunci când nu muncesc. Se poate observa o diferență de 200%, şi asta deoarece chiar dacă nu lucrez tot timpul, sunt deschis la idei din care pot învăţa.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.