Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Este preţul meu prea mare? publicat în: Comunicare, Negociere | tag-uri: , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Creaza oportunitati in recesiune pentru a avea numai de castigat

„Este preţul meu prea mare?”

Cu toţii am gândit asta la un moment dat. Indiferent cât de bine şti să vinzi, măcar o dată ţi-a trecut prin minte asta. Ar fi aproape ruşinos să realizăm câţi bani am lăsat pe masă  pentru că nu ne-am pus în poziţia de a maximiza preţul.

Vrei să ştii pricipalul motiv pentru care oamenii de vânzări cred că preţul pe care îl cer este prea mare? Totul începe cu alte percepţii despre preţuri pe care încep să le creadă. Cel mai bun lucru pentru a evita asta,  este de a avea întotdeauna în minte un preţ cu 30 – 40% mai mare faţă de cel pe care îl ceri. Gândindu-te la un preţ mai mare înainte să mergi la o vânzare, preţul pe care îl ceri ţi se va părea accesibil. Noi numim asta „principiul preţurilor de contrast” şi este una dintre cele mai uşoare tehnici folosite pentru a te simţi mai confortabil cu preţul.

Dacă nu găseşti un competitor cu un preţ mai mare decât al tău, atunci modul prin care îţi creezi preţul de contrast este prin a lista toate lucrurile pe care le oferi în preţul pe care îl ceri versus un competitor. Uitîndu-te la listă şi ştiind valoarea reală pe care o are fiecare element de pe lista ta, vei vedea că preţul pe care îl ceri este chiar scăzut faţă de competitori. Ce îmi place foarte mult la această abordare este că îţi oferă abilitatea de a vedea valoarea chiar şi atunci când preţul pe care îl ceri este mai mare decât al competitorilor.

Nu subestima puterea minţii tale. Dacă în mod continuu crezi că preţul este prea mare, inevitabil asta se va vedea în relaţia cu clientul. Pe de altă parte dacă accepţi faptul că preţul tău nu este mare şi de fapt este foarte rezonabil, atunci limbajul trupului şi vocea ta vor reflecta  încredere.

Este preţul tău prea mare? Mă îndoiesc. De fapt nu ar putea fi îndeajuns de mare.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.