Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

De ce trebuie să gândești pe termen lung publicat în: Atitudine, Sfaturi | tag-uri: , , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

De ce trebuie sa gandesti pe termen lung

Gândeşte pe termen lung.

Gândirea pe termen lung îţi permite să treci cu vederea problemele de scurtă durată cu care te confrunţi.

Gândirea pe termen lung îţi permite să vezi lucrurile strategic. Toţi se confruntă cu probleme – oamenii motivaţi trec eficient peste problemele apărute pe temen scurt, concentrându-se astfel pe obiectivele şi oportunităţile pe termen lung. Este nevoie de disciplină, dar dacă vrei să fi motivat în vânzări, acest lucru nu este uşor de obținut, şi dacă vrei să stăpâneşti vânzări cu profit mare, atunci trebuie să gândeşti pe termen lung.

Gândeşti pe termen scurt sau lung?

Nimic nu poate distruge mintea mai repede decât să nu reuşeşti să vezi lucrurile în perspectivă. Când ne fixăm pe obstacolele şi dificultăţi pe termen scurt, pierdem din vedere obiectivul pe care ni l-am setat de la început.

Oamenii de vânzări se ciocnesc de această problemă tot timpul. Este uşor să ai o zi proastă. Este nevoie de câteva telefoane să nu iasă cum se plănuise, iar omul de vânzări poate cădea repede într-o prăpastie adâncă.

Dacă nu te concentrezi la obiectivul pe termen lung, poţi foarte uşor să permiţi rezultatelor dintr-o singură zi să-ţi modeleze gândirea pentru o săptămână, lună, sau chiar un trimestru întreg.

Studenţii la istorie sunt cei mai buni în a înţelege impactul gândirii pe termen lung. Istoria are multe lecţii unde acţiunile pe termen lung ale unui individ sau ale unui întreg grup poate să ducă la rezultate mult mai bune decât acţiunile pe termen scurt.

Poţi să-ţi imaginezi ce s-ar fi întâmplat cu NASA dacă ar fi permis greşelilor anterioare făcute în spaţiu să închidă compania?

Apple nu ar fi ajuns compania din ziua de astăzi dacă ar fi permis să fie înfrânţi de Microsoft la început.

Cele mai de succes lucruri nu se întâmplă din noroc sau idei apărute pe moment. Cele de mai succes idei vin după o lungă perioadă de timp şi aplicate într-o manieră unită ca să îndeplinească un obiectiv pe termen lung.

Care este obiectivul tău pe termen lung?

Ce faci ca să-l îndeplineşti?

Ce înveţi din probleme sau obstacolele apărute pe termen scurt ca să te ajute să îţi păstrezi focusul pe gândirea pe termen lung?

Obiectivele mari nu sunt obiectivele gândite pe termen scurt.

Dacă îţi păstrezi focusul pe gândirea pe termen lung, vei fi într-o poziţie mult mai bună să creezi rezultate care durează şi puţin probabil să-ţi permiţi să fi distras din cauza obstacolelor apărute din cauza gândirii pe termen scurt. Răsplata este extraordinară şi va fi reflectată în motivaţia ta în vânzări şi în profit.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.