Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

De ce să nu stai jos atunci când vorbeşti la telefon publicat în: Comunicare | tag-uri: , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

De ce sa nu stai jos atunci cand vorbesti la telefon

Se presupune că atunci când vorbești la telefon trebuie să stai în picioare! Vreau să pun accentul pe asta. Persoanele care vorbesc cu pasiune și energie încheie mai multe vânzări. Persoanele care vorbesc cu pasiune și energie au o motivație mai mare. Hmm, se pare că merg mână în mână. Nu e greu, dar se pare că nu toată lumea înțelege lucrul acesta.

Recent, vorbeam cu un om de vânzări care de-a lungul anilor a reușit să aducă mari beneficii companiei lui. Ani după ani, această persoană întotdeauna s-a clasat în mijlocul clasamentelor. Ceea ce am găsit interesant este că de fiecare dată când vorbeam cu el la telefon, a fost ca și când aș scoate vorbele cu cleștele de la el. Vocea lui nu avea energia și pasiunea necesară. Mai mult decât atât, a fost chiar jalnică.

Da știu, nu am reprezentat clientul, iar el s-ar putea să folosească altă intonație atunci când vorbește cu clienții, însă am fost pur și simplu șocat. După ce am vorbit cu el, am stat și m-am gândit câte vânzări a pierdut datorită lipsei pasiunii și energiei. Abilitățile de vorbit la telefon chiar contează!

Persoanele care au energie și pasiune atunci când vorbesc la telefon cu clienții au pasiune și energie de fiecare dată când vorbesc la telefon. Nu îmi pasă cine ești, este foarte greu să nu arăți asta atunci când vorbești.

Fă-ți o favoare și înregistrează câteva apeluri telefonice. Apoi ascultă-te și întreabă-te: „Am oare energie și pasiune?” Una din cele mai ușoare metode de a-ți îmbunătăți energia și pasiunea este de a vorbi la telefon stând în picioare folosind un sistem hands-free de calitate.

Dacă stai în picioare și vorbești prin hands-free, te afli într-o poziție de a fi mult mai expresiv.

În al doilea rând, întreabă-te: Ai prefera să vorbești la telefon cu cineva care este entuziast sau cu cineva care este plictisit? Aceasta este o întrebare la care poţi să răspunzi destul de uşor, deci nu e mai logic să fii li tu entuziast?

Dacă îți pasă într-adevăr de client și de abilitatea ta de a-i ajuta, vei arăta pasiune. Dacă stai în picioare și ești captivat când dai un telefon, atunci vei avea energie.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.