Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

De ce mint clienții? publicat în: Comunicare | tag-uri: , , | comentarii: Nu sunt comentarii

minciuni vs. adevar

De ce nu ar minții clienții, mai ales atunci când simt că și omul de vânzări îi minte sau atunci când consideră că mințind vor obține o ofertă mai bună?
Este o situație tristă în momentul în care clientul ajunge să creadă asta, dar în prea multe cazuri asta este realitatea.

Clienților le place să mintă fie pentru că au fost influențați să creadă sau au mai avut parte de experiențe în care au obținut oferte mai bune mințind.

Această situație e adevărată în special în momentul în care ei simt că omul de vânzări încearcă să încheie tranzacția.
Clienților, în acest moment, le place să arunce comentarii exagerate menite să atingă un singur obiectiv – să sperie vânzătorul. Când acesta devine speriat de cele mai multe ori recurge la cea mai rea strategie pe care un om de vânzări o poate adopta și anume să taie din preț.
Cea mai bună metodă pentru un om de vânzări să acționeze în jurul acestei probleme este să determine clientul să își descopere nevoile și dorințele încă de la început. Când vânzarea e încă la început clientul e foarte puțin probabil să arunce comentarii exagerate. Când tu, omul de vânzări, reușești să obții această informație încă de la început și să îi dai ocazia clientului să verifice acea informație, atunci acesta este mult mai pregătit să înțeleagă cât de exagerate sunt afirmațiile sale.

Poate te întrebi cum să manevrezi o minciună exagerată?
Simplu, prin a ruga clientul să îți ofere mai multe explicații.
De cele mai multe ori se vor pierde atunci când vor trebui să dea mai multe explicații și vor încerca să întoarcă conversația spre nevoile lor reale. Vei putea să depistezi asta dacă anterior ai constatat că acele nevoi există.
Nu te lăsa convins de minciunile exagerate sau de fapt de nici o minciună.
În același timp este foarte important ca tot ce îi împărtășești clientului să fie 100% adevărat. Nimic nu distruge credibilitatea unei persoane mai mult decât oferirea unor informații care nu sunt 100% precise.
Da, este posibil ca minciuna să nu fie depistată de client dar tu vei ști că e o minciună.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.