Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

De ce este consistenţa foarte bună când lucrezi în vânzări publicat în: Atitudine, Sfaturi | tag-uri: , , , | comentarii: 1 comentariu

Consecventa in vanzari

Recunosc că sunt o persoană care sare de la un proiect la altul. Pe deoparte am spus întotdeauna că acesta este atuul meu. Pe de altă parte poate fi ceva ce mă trage în jos.

Când trecem de la o idee, proiect sau client la altul, pierdem uşor focusul pe care îl avem. La suprafaţă poate părea totul în ordine cu asta, dar problema apare când nu mai suntem stăpâni pe ceea ce facem.

Studiile arată că oamenii de vănzări se chinuie cel mai mult cu prospectarea. Oamenii de vânzări vin cu orice motiv pentru a evita prospectarea, în special dacă necesită sunatul la rece sau la cald. Apoi aceasta se transformă într-o problemă care afectează motivaţia în vânzări. Când căutăm scuze pentru că nu ar trebui să facem un lucru pe care nu vrem să-l facem, începe să ne scadă din încrederea pe care o avem şi din motivaţia în vânzări.

Consecvenţa este foarte bună, oricât de plictitsitor ar părea (şi pentru mine chiar e plictisitoare!). Cel mai simplu motiv pentru care consistenţa e bună, e pentru că ne menţine atenţia pe sarcina care o avem de făcut. Pentru majoritatea oamenilor de vânzări sarcina pe care o au de făcut este să prospecteze.

O metodă prin care poţi să fi mai consistent este de a avea un partener care să îţi supravegheze progresul. Cei care aleargă ştiu asta foarte bine. Pentru mulţi alergători singura metodă prin care se pot pregăti pentru un maraton este cu un alt alergător. Faptul că au pe cineva căruia i se simt răspunzători, îi face să fie consecvenţi. Acelaşi lucru este valabil şi în vânzări şi în lucrurile pe care nu vrei să le faci.

Dacă nu ai o persoană care să fie partenerul tău, atunci fii răspunzător de calendarul tău şi verifică-l. Pune-ţi obiective specifice pe care să le realizezi în fiecare zi, la un anumit timp. Nu fă nici o excepţie! Dacă începi să faci excepţii vei face încă una şi încă una şi tot aşa.

Deci tu să-mi spui… eşti consecvent? Motivaţia pe care o ai în vânzari reflectă asta.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (1 comentariu)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.