Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

De ce copiii sunt foarte buni oameni de vânzări publicat în: Atitudine, Sfaturi | tag-uri: , | comentarii: Nu sunt comentarii

Copiii - oameni de vanzari

Câteodată cea mai bună cale de a-ți crește motivația în vânzări este să privești lucrurile dintr-o altă perspectivă.
Astăzi, vreau să intri în perspectiva unui copil! Copiii sunt foarte buni oameni de vânzări. Uite motivul:

 
Ei nu acceptă NU ca răspuns. Pentru un copil NU este doar o piedică temporară pe care în mintea lor o vor depăși ulterior. Tacticile pe care ei le folosesec sunt variate dar le putem restrânge la trei: stăruință, formarea nevoii și schimbarea cumpărătorului.

 
Stăruință:
Asta e cea mai simplă! Copiii se pare că au o cantitate nemărginită de stăruință. Vor continua să facă apeluri de vânzare în direcția ta – părintele – atât cât va fi necesar să încheie vânzarea.

 
Formează nevoia:
Copiii se pricep să aducă cât mai multe motive în discuție (reale sau fictive) de ce au nevoie ca tu – părintele – să le spui DA.

 

Schimbarea cumpărătorilor:
Dacă un părinte nu spune DA, atunci pentru copii, cea mai bună opțiune este să apeleze la un alt părinte (cumpărătorul!).
Ei nu au prestigiul unei denumiri pompoase, ei nu au avut privilegiul de a merge la seminarii de pregătire pe vânzări și în final ei nu au avut oportunitatea să participe la concursuri de vânzări.

 
Dar wow, copiii chiar pot să vândă!
Poate noi, oamenii de vânzări, ar trebui să luăm lecții de la copiii noștri și să folosim aceleași strategii în vânzări pe care le folosesec ei cu noi acasă.
Acum nu spun să ne batem la cap cumpărătorii. Tot ce spun e că poate ar trebui să luăm puțin din aceeași inocență și determinare pe care copiii noștri o folosesc atunci când ne conving pe noi de o vânzare.

Mă întreb cu cât de mult ne-am mării succesul dacă am aborda fiecare zi cu același nivel de determinare pe care îl au copiii noștri cand își doresc ceva. Motivația ta de a vinde merită o așa perspectivă.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.