Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

De ce ar trebui să te întrebi ”De ce?” publicat în: Atitudine | tag-uri: , , | comentarii: Nu sunt comentarii

De ce?

De ce ai pierdut acea vânzare?

De ce a insistat acel potențial client pentru o reducere atât de mare?

De ce nu ai fost pregătit să răspunzi la acea obiecție, deși o mai auzisei înainte?

De ce cel mai bun client al tău s-a decis să încerce o colaborare cu competitorul tău?

De ce nu reușești să atragi acel client ideal, în condițiile în care tot încerci asta de două luni?

„De ce” este una din cele mai importante și puternice întrebări pe care ni le putem adresa. Este de asemenea o întrebare pe care căutăm să o evităm, întrucât răspunsurile ne pot stânjeni.

Indiferent de experiența sau nivelul de succes pe care îl avem, nu reușim să atingem perfecțiunea niciodată. Cu toții facem greșeli; cu toții greșim, unii mai mult, alții mai puțin; cu toții trebuie să fim mai buni; cu toții avem slăbiciuni care ne dăunează afacerii.

Depășirea acestor probleme și slăbiciuni nu este ușoară pentru niciunul dintre noi.

Este mult mai ușor să pui pierderile pe seama unei zile proaste și să mergi mai departe.

Este mult mai ușor să mergi mai departe, dar aceasta este o modalitate prin care vei da greș din nou pe viitor.

Cea mai puternică întrebare pe care o adresezi este „de ce”. Această simplă întrebare este mult mai importantă decât orice training de vânzări la care poți participa. Este mult mai importantă decât orice secret de vânzări pe care îl poți învăța. Este mult mai importantă decât orice sfaturi pe care ți le-ar putea oferi cineva.

Dacă îți adresezi această întrebare în mod constant și apoi muncești cu sârguinciozitate pentru a descoperi răspunsurile, vânzările tale se vor îmbunătăți considerabil. Nu este o soluție rapidă, dar este cea mai eficientă schimbare pe care o poți adopta.

 

 

Domeniul vânzărilor este unul dinamic, în permanenta evoluție, de aceea, dacă ești pasionat de vânzări și vrei sa fii la current cu toate noutățile, înscrie-te la newsletter-ul nostru.


Autor, speaker, trainer, consultant, şi un recunoscut lider în domenii precum prospectare, generarea de lead-uri şi marketing personal, Paul McCord a avut o carieră distinsă în învățământ, vânzări, training de vânzări şi managementul vânzărilor.

De-a lungul anilor el a elaborat o serie de soluţii unice şi de mare succes, pentru unele dintre cele mai frecvente și stringente probleme în vânzări şi management al vânzărilor, inclusiv pentru cele asociate relaţiilor cu clienții şi vânzării consultative.

Mai mult decât atât, Paul lucrează cu companii pentru a analiza şi a remedia problemele acestora în ceea ce privește găsirea, atragerea şi retenția oamenilor de top, sau pentru dezvoltarea de strategii eficiente de vânzări. Mai mult decât atât, efectuează și analize critice pentru determinarea slăbiciunilor în cadrul companiilor și transformarea acestora în puncte forte.

Paul este autorul cărților ”Generarea unui venit de 1 milion de dolari pe an din vânzări: Succesul în vânzări prin recomandările clienților”, ”Cum să fi un manager de vânzări extraordinar” și ”Planifică-ți succesul”, dar și a unui număr impresionant de articole.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.