Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Da, există un secret al succesului în vânzãri publicat în: Atitudine | tag-uri: , , | comentarii: 2 comentarii

Succes in vanzari

Cu puţin peste 100 de ani în urmă, tatăl unei fetiţe de 8 ani pe nume Virginia O’Hanlon şi-a încurajat fiica să scrie redacţiei ziarului de succes din New York, The Sun, şi să pună acceaşi întrebare care i-a pus-o lui – dacă există cu adevarat Moş Crăciun, deoarece toţi prietenii ei i-au spus că de fapt nu există şi ea vroia să ştie dacă ei au dreptate sau nu.

The Sun i-a răspuns Virginiei prin cel mai faimos articol publicat vreodata – Da, Virginia, există Moş Crăciun. Răspunsul a fost un DA răsunător, că există Moş Crăciun şi autorul articolului şi-a expus dovada.

Din păcate, în zilele noastre mult prea mulţi neagă faptul că există de asemeni un secret al succesului în vânzări. La fel ca prietenii Virginiei, ei afirmă că nu există un singur lucru care făcut cum trebuie îţi poate garanta succesul în vânzări. Nu, ei spun că, trebuie să devii un maestru din toate aspectele ale vânzărilor şi apoi eşti pregătit să devii un om de vânzări de succes. Oh, desigur, ei recunosc, că mai există puţini care aparent au succes datorită norocului, dar ei sunt excepţiile, nu şi regula. Uită de căutarea prostească a unui truc în vânzări şi resemnează-te, apucă-te de învăţat Biblia Vânzărilor înainte să te apuci serios să devii cu adevărat un om de vânzări de succes.

Mulţi alţii sunt prea nerăbdători să promoveze ideea unui secret al vânzărilor – şi să-ţi aducă la cunoştiinţă că sunt deţinătorii unui secret măreţ pe care foarte puţini îl ştiu. Chiar mai bine de atât, ei îţi spun, că se vor bucura dacă împărtăşesc secretul cu tine, dar fiind un lucru aşa de valoros, ar trebui împărtăşit cu cei care merită cu adevărat, trebuie să fie siguri că tu meriţi. Dar din moment ce nu au alt mod de a decide cine merită şi cine nu, trebuie să ceară o taxă exorbitantă să păstreze drojdia societăţii şi nu merită sa ajungă la ea şi din moment ce ai banii să achiţi, trebuie să meriţi să afli care este măreţul secret (de îndată ce plăteşti, desigur)..

Din fericire pentru tine eu ştiu acest măreţ secret şi ţi-l voi spune – şi nu o să te coste 1,995$. Nici măcar nu o să te coste 995$. La naiba, nici măcar nu o să plăteşti 9.95$. Pur şi simplu o să-l împărtăşesc cu tine – gratuit.

De ce aş împărtăşi un secret aşa măreţ pe gratis? Pentru că odată învăţat, cea mai mare majoritate nu o să pună în practică secretul. Vezi, secretul e simplu, dar nu este în niciun caz simplu.

Oricine poate şti secretul şi să devină apoi un om de vânzări de succes – aşa cum succesul depinde de implicarea şi implementarea secretului.

Deci care este acest secret?

Este un super proces de vâzări? Nu.

Poate o super listă cu indicii? Nu, nu e asta.

Ce ai spune despre nişte cuvinte speciale care te conectează imediat cu prospectul. Nici asta.

Poate e o super putere a unui erou? Călduț.

Secretul este o super putere pe care puţini sunt capabili să o dobândească.

Această super putere este abilitatea de a-ți depăși concurența din toate punctele de vedere. Este abilitatea de a accepta refuzul, multe „nu”-uri, frustrările obţinute dând telefoane care nu au nici un rezultat, de a fi oprit de un portar, sau să-ți închidă cineva telefonul, iar apoi să te apuci să faci asta din nou şi din nou până când îți atingi obiectivele.

Secretul e simplu – daca dai dovadă de determinare şi de angajament să prospectezi mai mult decât ceilalți vei avea succes.

Am văzut acest adevăr desfăşurându-se de-alungul timpului când noii vânzători intră pe teren şi depășesc chiar şi vânzătorii de top din companiile lor. Ei nu ştiu nimic – dar muncesc până la epuizare. Din păcate, de multe ori după ce „au învăţat” că nu ar fi trebuit să aibă succesul pe care îl au, cedează. Ei „au învăţat” cum să fie de nivel mediu. Câteodată pur şi simplu învăţăm lucrurile greşite – de exemplu că nu există un secret pentru a avea succes în vânzări.

Aceasta nu înseamnă că toate celelalte lucruri nu sunt importante. Sunt. Ai nevoie de un foarte bun proces de vânzări; trebuie să ştii să examinezi şi să descoperi nevoile şi necesităţile; trebuie să ştii cum să rezolvi problemele. Este un lucru extraordinar pe care orice vânzător profesional trebuie să-l înveţe.

Dar mai există încă un punct cheie în a fi un vânzător de succes, care este superior faţă de celălalte – prospectarea.

Cu cât devii mai bun în calificarea prospecților; cu cât devii mai bun în identificarea și rezolvarea nevoilor reale; cu cât devii mai bun în conectarea cu prospecții, cu atât vei avea succes mai ușor și vei petrece mai puțin timp prospectând.

Acestea fiind spuse, chiar dacă nu ştii nimic despre vânzări, ai o rată de închidere a contractelor foarte mică, sau nu știi care este diferența între o întrebare închisă și una deschisă, dacă faci mai multă prospectare decât competitorii tăi vei avea succes.

Să nu laşi pe nimeni să-ţi spună că nu există un secret simplu spre a avea succes în vânzări, pentru că există unul. Cu siguranţă nu este complicat – dar este greu. Şi poate fi revendicat şi implementat de oricine.

Prin toate mijloacele, obţine un bun proces de vânzare, învaţă cele mai sofisticate şi eficiente strategii de prospectare pe care le poţi învăţa, învaţă să devii bun la identificarea şi rezolvarea problemelor, învaţă tot ce poţi ca să faci vânzarea mai uşoară, dar dacă nu ai succesul pe care ți-l dorești, prinde curaj – acum ai secretul.

Ia-l, pretinde că e al tău, implementează-l, și bucură-te de recompense.

Şi chiar dacă ştii că şi competitorii tăi îl ştiu, puţini, foarte puţini chiar, vor pretinde că al lor pentru că pur şi simplu costă mult prea mult pentru majoritatea.


Autor, speaker, trainer, consultant, şi un recunoscut lider în domenii precum prospectare, generarea de lead-uri şi marketing personal, Paul McCord a avut o carieră distinsă în învățământ, vânzări, training de vânzări şi managementul vânzărilor.

De-a lungul anilor el a elaborat o serie de soluţii unice şi de mare succes, pentru unele dintre cele mai frecvente și stringente probleme în vânzări şi management al vânzărilor, inclusiv pentru cele asociate relaţiilor cu clienții şi vânzării consultative.

Mai mult decât atât, Paul lucrează cu companii pentru a analiza şi a remedia problemele acestora în ceea ce privește găsirea, atragerea şi retenția oamenilor de top, sau pentru dezvoltarea de strategii eficiente de vânzări. Mai mult decât atât, efectuează și analize critice pentru determinarea slăbiciunilor în cadrul companiilor și transformarea acestora în puncte forte.

Paul este autorul cărților ”Generarea unui venit de 1 milion de dolari pe an din vânzări: Succesul în vânzări prin recomandările clienților”, ”Cum să fi un manager de vânzări extraordinar” și ”Planifică-ți succesul”, dar și a unui număr impresionant de articole.

 

Lasă un comentariu (2 comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.