Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Cum te ajută LinkedIn în cariera de vânzări publicat în: Sfaturi | tag-uri: , , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Cum te ajuta LinkedIn in cariera de vanzari

LinkedIn este una din cele mai mari rețele sociale existente. Cu ce se deosebește de Facebook sau Google+ este faptul că este o rețea socială profesională. Ce înseamnă asta?

LinkedIn este o rețea profesională pentru că este CV-ul on-line al unei persoane. Este locul unde angajatorii își recrutează personalul sau unde sunt promovate evenimente de business și networking.

Am întrebat foarte mulți oameni de vânzări, dar și studenți sau persoane care doresc să aibă o carieră în domeniul vânzărilor dacă au cont pe această rețea de socializare. Ce răspunsuri credeți că am primit? “Poți să repeți te rog? Nu am înțeles ce ai spus.”, “ Ce este LinkedIn?‘, “Ce poți face pe LinkedIn?”, “De ce să-mi fac cont și aici dacă am deja pe Facebook?”, sau cel mai simplu răspuns: “Nu”.

În acest articol voi discuta despre cum te poate ajuta LinkedIn pentru a te face cunoscut, pentru a-ți crește rețeaua de contacte, deci implicit și cea de prospecți, în procesul de research dar și cel de customer care. Voi discuta despre cum te poate ajuta această rețea de socializare în cariera ta de om de vânzări.

Așadar, după ce ți-ai creat contul de LinkedIn, recomand să completezi profilul tău cu informații relevante. Nu uita, acesta este CV-ul tău on-line! Profită de acest lucru și pune accentul pe punctele tale forte. Nu uita nici de faptul că ești om de vânzări, și nu-l vei impresiona pe prospect cu jobul tău de vară. Acordă atenție activităților extracuriculare dar și intereselor tale. Iar în final nu uita de poza de profil. Este primul lucru la care se va uita un viitor prospect sau client.

După ce ți-ai completat profilul în procentaj de peste 90% (există o caracteristică care îți arată în mod grafic acest lucru), va trebui să treci la rețeaua ta de contacte. Trimite invitații de conectare prietenilor tăi, listei tale de adrese de e-mail existe, iar cu asta vei crea baza de care ai nevoie.

În cadrul rețelei de socializare vei găsi foarte multe informații. Joburi, grupuri create pe foarte multe interese, întrebări sau răspunsuri, companii sau evenimente. Tot ce trebuie să faci este să le cauți. Așadar, acordă-ți timp și caută informația care te intereseaza și identifică grupurile unde s-ar putea afla și clienții/prospecții tăi.

LinkedIn a fost lansat în 2002, și de atunci numărul membrilor a crescut la 161 milioane. Există peste 1,3 milioane de grupuri create pe diverse teme. și foarte multe companii și-au creat pagina pe această platformă. Una din cele mai importante caracteristici este partea de joburi, unde găsești joburi disponibile pe diverse domenii, dar și foarte multe aplicații care ajută la procesul de recrutare. De exemplu, o căutare pe cuvântul cheie „sales”, în România, a generat 52 de rezultate.

În procesul de prospectare te poți folosi de LinkedIn pentru a afla informații despre compania sau persoana pe care urmează să o contactezi. Poți cere permisiunea de a te conecta cu acea persoană, iar în acest fel trecând peste etapa de apel la rece, adoptând noul stil de warm call.

Aici poți să-ți informezi clienții, și să păstrezi legătura cu aceștia. Să fii mereu informat cu situația lor, iar în acest fel identifici nevoi la care să oferi soluții.

Dar la fel de important este faptul că și prospecții sau clienții tăi te caută pe LinkedIn. Vor sa vadă cu cine se întâlnesc și vor să te cunoască. Așadar, ține de tine să fi prezent acolo unde te-ar putea căuta prospecții și clienții tăi.

 

Și noi suntem prezenți pe LinkedIn. Pentru a fi la curent cu ultimele noutăți urmăriți-ne și aici.

Despre Vânzări

Domeniul vânzărilor este unul dinamic, în permanenta evoluție, de aceea, dacă ești pasionat de vânzări și vrei sa fii la curent cu toate noutățile, înscrie-te la newsletter-ul nostru.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.