Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Cum să treci peste frica de a suna la rece publicat în: Prospectare, Sfaturi | tag-uri: , , , | comentarii: 1 comentariu

Cum sa treci peste frica de a suna la rece

Eşti o persoană condusă de dorința de a vinde? Ai o frică naturală de a suna la rece? Cauţi sfaturi în legătură cu ce ar trebui să eviţi când suni la rece? Acest articol îţi va oferi informații despre cum să treci peste rezistenţa la telefon a potenţialilor clienţi, pentru a avea mai multe întâlniri cu aceştia.

Primul pas în lupta cu frica de a suna la rece este de a te învăţa să nu iei răspunsurile potenţialilor clienţi personal. În acest mediu de afaceri vei întâlni refuzuri tot timpul, dar cheia este să ştii că, consumatorul respinge produsul/serviciul, nu pe tine! Odată ce ai înţeles cum să te separi pe tine de produs/serviciu, vei dobândi încrederea necesară să mergi mai departe şi vei aborda apelurile corespunzător.

Concentrează-te pe pozitiv nu pe negativ. De fiecare dată când cineva refuză produsul/ serviciul, doar priveşte asta ca o oportunitate pentru a face loc pentru clienţii care sunt interesaţi sau ar dori să cumpere. Dacă stai să te gândeşti , singurul mod real de a deosebi clienţii care vor să cumpere este să-i separi de cei care nu vor asta.

Care sunt sfaturile care se referă la ce ar trebui să eviţi când suni la rece? Ce poţi face când te lupţi cu frica? Când vine vorba să te motivezi în a avea mai multe apeluri la rece, poate fi destul de dificil. Iată nişte sfaturi despre cum poţi găsi motivarea:

Adoptă o fiziologie puternică. Ştiai că corpul şi mintea omenească sunt conectate? Dacă eşti supărat, ai o zi rea, sau te simţi deprimat, fiziologia îţi poate influenţa atitudinea. Crezi sau nu, dar poţi să transmiţi energie negativă prin telefon. Încearcă să zâmbeşti, stai drept, mişcăţi şi întindeţi corpul, respiră rar şi mult, şezi cu spatele drept, etc.

Vizualizează un succes total. Atitudinea ta va reflecta asupra la ce te concentrezi. Eliberează-te de tot ce iţi poate distrage atenţia, nu te lăsa distras de alte lucruri mai puţin importante şi concentrează-te pe partea pozitivă. Vizualizează un moment când ai încheiat o afacere importantă şi concentreză-te pe acea energie.

Repetă-ţi scenariul. Cuvintele au o putere foarte mare, iar acestea pot duce la încheierea unei afaceri sau nu. Să ai încredere şi să ştii despre ce vorbeşti.

Fi realist cu obiectivele care le-ai setat. Nu uita, că in final e vorba doar de client.

Din cauza ecnomiei din ziua de azi, nu numai că există doar o bază limitată de clienţi, dar şi competiţia e acerbă.

Învingerea fricii de a suna la rece şi găsirea motivaţiei interioare sunt esenţiale pentru a avea succes.

Alen Mayer

Este dedicat îmbunătățirii abilităților și ale rezultatelor oamenilor de vânzări și ale antreprenorilor, pentru ca aceștia să atingă rezultate foarte bune, să incheie o vânzare mai eficient și pentru a avea câștiguri mai mari.
Cu 20 de ani de experiență în vânzări, și 10 ani de experiență în coaching, misiunea lui Alen este de a ajuta oamenii de vânzări în atingerea obiectivelor.

 

Lasă un comentariu (1 comentariu)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.