Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Cum să prezinţi un produs: 3 paşi simpli publicat în: Comunicare | tag-uri: , | comentarii: Nu sunt comentarii

Prezentare caracterisitici

Orice produs sau serviciu ai de oferit, el are nişte caracteristici. Ai o listă cu cele mai importante dintre ele ?

Dacă da, atunci poţi aplica o metodă de prezentare în 3 paşi extrem de simpli, care are de fapt următoarea formulă :
“Datorită acestei caracteristici veţi putea să….. ceea ce înseamnă că…….”

Mai concret
1. Prezintă o caracteristică a produsului

2. Leagă de ea un beneficiu pe care produsul îl oferă

3. Explicitează beneficiul sub formă de avantaj pentru client

Exemplu:Pentru un produs de consultanţă numit “Profil motivaţional pentru angajaţii companiei”, îi poţi prezenta managerului produsul astfel:
“Datorită formatului tip <întrebare cu răspuns la alegere>, durata de completare a chestionarului este mult redusă, ceea ce înseamnă că puteţi avea rapoartele de evaluare în mai pu’in de 30 de minute”.

Aceasta este o “frântură” din prezentare şi nu acoperă întregul spectru al unei prezentări de produs, dar poate fi o idee care să te inspire şi pe care să o adaugi în “trusa ta de scule” pentru comunicări profesionale.

Andy Szekely

Este antreprenor, trainer, autor și public speaker cu o experiență de peste 12 ani în educația oamenilor maturi.

Andy este trainer specialist în persuasiune și tehnici de influențare și deține în România licențele pentru programele de training:
• Psychology of Persuasion (USA, 2004)
• Language and Behaviour Profile (LAB Profile, Canada 2005)
• Influencing with Integrity (USA, 2006)

Ca antreprenor, Andy conduce grupul de firme AS și este membru fondator al Fundației Alpha Leadership prin care oferă servicii de training, coaching și consultanță pentru organizații și intreprinzători.

Ca NLP Master Trainer cu dublă formare (2003, 2006) Andy susține programe pentru dezvoltare personală și profesională, sub formă de seminarii deschise sau training pentru companii.

A fost invitat ca speaker și trainer în 5 țări Europene, în SUA și Canada.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.