Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Cum să îmi implic potențialul client într-o prezentare? publicat în: Atitudine, Comunicare, Negociere, Sfaturi | tag-uri: , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

De ce sa-ti notezi intrebarile inainte de intalnire

De multe ori, profesioniștii în vânzări își agasează potențialii clienți despre beneficiile produsului pe care îl oferă. Vor rula o listă prin care cred că vor clădi o valoare în fața clientului. Când facem acest lucru, defapt putem spune că suntem ca niște copii care fluieră în întuneric crezând că se simt mai bine.

Vom spune lucruri precum: ”O altă caracteristică importantă a produsului este că a fost votat drept cel mai bun produs din clasa din care face parte”, și așa mai departe. În timp ce acestea pot fi puncte de vânzare puternice, dacă nu angajăm prospectul în contextul nevoii sale cu produsul pe care îl oferim, există o șansă foarte mare ca vânzarea să nu fie făcută.

Cele mai bune tehnici de vânzare sunt acelea care nu sună ca și tehnici de vânzări. Cele mai bune prezentări sunt acelea care integrează anumite aspecte din tehnicile de vânzări cu beneficiile pe care le aduce produsul nostru în contextul nevoii clientului. Cum putem face asta? Simplu – Spunem o poveste.

O poveste atrage potențialul client în a participa la discuție. Ca și un film bun care te atrage, o prezentare de vânzare trebuie să aibă o acțiune și un discurs potrivit pentru a angaja prospectul în a participa la discuție.

Să zicem că firma pe care o reprezentăm vinde sisteme pentru dormit. Acesta este un produs fantastic care ajută persoanele să aibă un somn mai profund. Putem petrece ore în șir pentru a-i povesti clientului cât de important este somnul în viața unei persoane. Totuși, este necesar să setăm scena potrivită pentru prezentarea produsului unui potențial client.

Iată un exemplu de prezentare care va avea un efect pozitiv asupra răspunsului pe care prospectul tău ți-l va oferi:

1. Cadrul: Milioane de persoane suferă din cauza lipsei de somn

2. Protagonistul(Încercați să îl faceți cât mai strâns legat de clientul vostru): Persoanele care lucrează în domeniul dumneavoastră nu au parte de un somn liniștit.

3. Dezechilibrul: Majoritatea sistemelor avansate de dormit sunt prea scumpe și te ajută prea puțin

4. Echilibrul: Există totuși un o soluție simplă și puțin costisitoare care aduce beneficii imediate

5. Soluția: Noul sistem de dormit dezvoltat de compania pe care o reprezint

Prin utilizarea acestui tip de poveste, veți angaja clientul în discuție. Cu o schiță puteți introduce acum tehnicile de bază de vânzări, cum ar fi să puneți întrebări și să faceți din poveste o conversație.

Despre Vânzări

Domeniul vânzărilor este unul dinamic, în permanenta evoluție, de aceea, dacă ești pasionat de vânzări și vrei sa fii la curent cu toate noutățile, înscrie-te la newsletter-ul nostru.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.