Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Cum să găseşti noi clienţi cu ajutorul colecţiilor de cărţi de vizită publicat în: Prospectare | tag-uri: , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Cum sa gasesti noi clienti cu ajutorul colectiilor de carti de vizita

1. Cel mai uşor poţi intra în posesia unor astfel de colecţii de cărţi de vizită de la persoane foarte bine conectate la viaţa comunităţii, persoane care intră zilnic în legătură cu foarte mulţi oameni.

Cine ar putea fi aceste persoane?

• Doctori

• Avocaţi

• Directori

• Primari

• Responsabili relaţii cu publicul

• Şefi servicii publice

• Liber profesionişti

• Întreprinzători

• Alţi agenţi de vânzări

De ce ţi-ar da aceste persoane colecţiile lor de cărţi de vizită? Mai exact, copii ale colecţiilor lor de cărţi de vizită?

În general, oamenii de ce te ajută cu ceva?

• Pentru că te cunosc şi vor să-ţi fie de ajutor sau

• le poţi oferi ceva în schimbul ajutorului oferit.

Nu e niciun secret aici. Important este să fii conştient de existenţa acestor colecţii de cărţi de vizită, precum şi de utilitatea lor în identificarea noilor clienţi.

Sigur, ideal ar fi ca la fiecare carte de vizită, cel care îţi pune la dispoziţie o copie a ei să-ţi spună şi câte ceva despre persoana respectivă. De preferat, ceva relevant pentru produsul sau serviciul pe care-l vinzi.

Spre exemplu, dacă vinzi aparate de aer condiţionat, ar fi super dacă cel care îţi da cartea de vizită ţi-ar spune: „Am fost la persoana asta zilele trecute şi era teribil de cald în biroul lui. Nu mi-am permis să-l întreb dacă are probleme cu aerul condiţionat, dar sigur ceva nu e în regulă acolo.“


2. O altă modalitate de realizare a unei colecţii de cărţi de vizită o reprezintă organizarea unei tombole la un eveniment susţinut sau nu de firma ta.
Ideea e simplă: toţi cei care depun o carte de vizită într-un bol, au şansa să câştige un premiu interesant.

Când am aflat prima oară despre această metodă, am fost sceptic şi mi-am spus că oamenii nu îşi dau aşa uşor cartea de vizită. Însă am participat de-a lungul timpului la vreo câteva evenimente şi am fost impresionat să văd la intrare boluri pline de cărţi de vizită. Prin urmare, metoda funcţionează şi cred că da rezultate pentru că e mult mai uşor să abordezi o persoană care ţi-a oferit astfel cartea sa de vizită.

De exemplu:

Agent: – Alo, bună ziua. D-l Ionescu?

Client: – Alo, da.

Agent: – Numele meu este Mircea Enescu, sunt de la firma YHT şi v-am sunat să vă mulţumesc pentru vizita pe care ne-aţi făcut-o la evenimentul ABC. Cum vi s-a părut standul nostru / organizarea / modul cum aţi fost primit / tratat?

Client: – O, sigur, foarte OK, m-am simţit foarte bine / totul a fost în regulă.

Agent: – Vă mulţumim, d-le Ionescu. Ne bucurăm să auzim astfel de aprecieri. Ce anume vi s-a părut cel mai interesant?”

Client: – (…)

Agent: – De ce?

Client: – Pentru că…

Agent: – Da, sunt de acord cu dvs., să ştiţi că ne-am zbătut mult pentru că lucrurile să iasă aşa de bine la evenimentul la care ne-aţi vizitat. D-le Ionescu, ce vroiam să vă spun?, m-am uitat pe rapoartele noastre de vânzări şi nu apare nicio comandă pe numele dvs. Aţi cumpărat ceva de la noi pe un alt nume?

Client: – A, nu, n-am cumpărat nimic. Nu eram pregătit cu bani la mine şi chiar mi-a părut rău că am ratat oferta dvs. cu preţuri reduse. Mai e cumva valabilă?

Agent: – Din păcate, oferta respectivă a expirat în ultima zi a evenimentului. Dar dacă vorbesc cu managerul meu şi el va fi de acord să v-o ofere acum dvs., aţi putea veni azi sau mâine şi să cumpăraţi produsul dorit?

Client: – Da, cred că da, nu vă pot da un răspuns exact pe loc, că m-aţi luat prin surprindere cu apelul dvs. telefonic. Dar, în principiu, cred că da.

Şi iată cum pornind de la o simplă carte de vizită se poate naşte acum o nouă vânzare către un nou client.

Mircea Enescu este autorul cărții „Cum să găsești noi clienți – 12 metode de succes verificate în România, însoțite de exemple detaliate“, pe care o poți primi gratuit dacă te grăbești și vizitezi chiar acum www.curs-vanzari-intensiv.ro

Mircea Enescu

Este trainer senior de vânzări, cu peste 300 de zile de cursuri de vânzări livrate până în prezent. Ceea ce apreciază cursanţii la trainingurile lui Mircea sunt: ♦ realismul şi utilitatea practică imediată a informaţiilor livrate în cadrul cursurilor; ♦ stilul puternic interactiv de susţinere a trainingurilor; ♦ atmosfera destinsă şi relaxantă; ♦ abilitatea lui Mircea de face faţă cu eleganţă şi profesionalism chiar şi celor mai dificili cursanţi fără a afecta atingerea obiectivelor procesului de instruire. La cursurile lui Mircea Enescu descoperi cum să vinzi mai mult, mai repede mai uşor sau primeşti banii înapoi!

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.