Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Cum poți să primești răspuns la email-urile tale publicat în: Comunicare, Prospectare | tag-uri: , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Cum poti sa primesti raspuns la email-urile tale

Ai alocat timp pentru a dezvolta o listă grozavă cu adresele de email ale unor prospecți, ai creat un brief interesant pentru a-l trimite prospecților, şi apoi apeşi cu emoţie butonul “trimite.”

Ore mai târziu, undeva în oraş, potenţialul tău partener deschide mesajul şi este aşa de impresionat de ceea ce i-ai trimis încât decide să salveze mail-ul şi să-l citească mai târziu.

Felicitări! Ai un nou lead … nu-i aşa?

Din păcate, nu.

Chiar dacă ei au cele mai bune intenţii, şansele ca un potenţial client să îţi răspundă la email, dacă nu au fost determinaţi să o facă pe moment, sunt foarte mici.

De ce? Pentru că în o zi sau două, mesajul tău nu va mai apărea pe prima pagină a inbox-ului.

Email-ul tău de prospectare nu mai este captivant sau urgent. Alte priorităţi i-au luat locul. Când potenţialul tău client revine în final la email, s-ar putea să fii uitat de ce l-a păstrat, realizează că ce i-ai oferit tu nu mai este relevant, sau pur şi simplu îl ignoră pentru că nu mai are timp să-l citească. Oricum, te-ai lovit de bariera butonului “ştergere” şi oportunitatea a dispărut.

Din moment ce nu îţi este de ajutor nici ție, dar nici prospectului tău, este critic ca tu să trimiţi mail-uri de prospectare şi de generare de lead-uri care îi obligă să acţioneze imediat. Există patru reguli să faci asta:

1. Mail-uri tale de prospectare trebuie să arate “simple.” Trebuie să fie o lectură uşoară, nu mai mult de 175 de cuvinte, sau de trei paragrafe scurte. Dacă arată ca ceva de care potenţialul tău client nu ar avea timp să se ocupe pe moment, el nu va face asta.

2. Mail-ul tău trebuie să fie incredibil de interesant pentru prospect. Asta înseamnă că nu este despre tine, este despre el. Mai specific, evidenţiază o problemă specifică pe care tu suspectezi că o are, și nu istoria companiei tale.

3. Mailul tău de prospectare trebuie să îndemne la acțiune. Aceasta este regula principal şi aceea care este încălcată cel mai des. Când îţi închei mail-ul, oferă una, şi doar o, acţiune de făcut. Poţi să-ţi inviţi potenţialul partener să descarce un articol, să-l inviţi la un eveniment, sau chiar să-i ceri să stabilească o întâlnire cu tine. Ceea ce nu poţi face este să-l rogi să le facă pe toate trei. Asta, pentru că, nu va avea timp să le facă pe toate, şi cel mai probabil va alege să nu facă nimic, chiar dacă mail-ul tău este incredibil de interesant.

4. Revin-o în trei zile. Plănuieşte să-i trimiţi un mail prospectului în trei zile dacă acesta nu răspunde. Are destul timp să primească şi să citească mesajul tău, dar nu va fi aşa de repede încât să simtă că îl vânezi pentru un răspuns.

Pare a fi un lucru grozav ca prospecții tăi să fie interesaţi de mail-urile tale încât să le salveze, dar realitatea este că ai nevoie ca potenţialii clienţi să acționeze rapid sau rişti să îi pierzi. Fii sigur că le dai un motiv bun să te contacteze pe moment. Este mult mai bine decât să aştepţi răspunsuri care ar putea să nu ajungă.

Kendra Lee

Este un vânzător de top în domeniul IT și un expert în atragerea de prospecți. Este autoarea cărții “Selling Against the Goal” care a câștigat numeroase premii și președintele companiei KLA Group, companie care este specializată în domeniul IT.
Kendra Lee este speaker la evenimente la nivel internațional în domeniul vânzărilor.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.