Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Crezi în ceea ce vinzi? publicat în: Atitudine, Negociere | tag-uri: , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Crezi in ceea ce vinzi?

Dacă nu crezi 125% în ceea ce vinzi şi în cum vor beneficia clienţii de asta, atunci nu vei putea niciodată să convingi un client de ce preţul mai ridicat are sens.

Trist este că, mulţi oameni de vânzări nu cred cu adevărat în produsele şi serviciile pe care le vând. Să nu fi unul dintre aceia.

Îndoielnicii nu câştigă niciodată!

Cum ar putea cineva să convingă pe altcineva de un anumit lucru dacă nici ei înşişi nu cred în asta? Nu aş putea spune cuiva în mod convingător că o să îi dau 1 milion de dolari. Desigur, aş putea fi fals şi să par convingător , dar sunt sigur că cealaltă persoană şi-ar da seama destul de repede.

Acelaşi lucru se poate spune şi despre vânzători când încearcă să încheie o afacere sau să facă un client să accepte o mărire de preţ. În ambele cazuri, posibilitatea ca o persoană de vânzări să aibe succes este destul de mică dacă ei înşişi nu cred în asta. Este surprinzător modul cum nesiguranţa unui vânzător ar putea, şi chiar poate în final, să îl coste bani.

Acesta este un motiv pentru care eu continui să cred că discuţia despre preţ este mai mult în mintea vânzătorului decât în cea a clientului.

Dacă persoana de vânzări are îndoieli, atunci și clientul va avea îndoieli. Cele două merg mana în mână.

Cheia pentru a depăşi această problemă este, desigur, ca vânzătorul să creadă 125% în modul cum acesta poate ajuta clientul.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.