Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Creșterea vânzărilor cu ajutorul e-mail-ului publicat în: Comunicare | tag-uri: , | comentarii: Nu sunt comentarii

Cresterea vanzarilor

Urăsc mail-urile lungi. Necesită prea mult timp pentru a le citi și includ elemente de acțiune pentru care eu nu am timp. Cu siguranță ți s-a întâmplat și ție acest lucru. Clienților tăi deasemenea, iar asta afectează vânzările tale.

Cu siguranță compui textul cu foarte multă atenție, explici fiecare întrebare pentru a nu fi înțeles greșit sau subliniezi o recomandare bună. Vei sublinia sau vei îngroșa elementele asupra cărora vrei să atragi atenția și poate chiar vei folosi o altă culoare.

Dar ce se întâmplă? Nu ai primit un răspuns?

Prospecții și clienții tăi nu apreciază efortul depus pentru mail-ul perfect pe care l-ai trimis.

Ai crezut că detalierea informației va simplifica efortul prospectului tău. Ai încercat să ajuți clientul să economisească timp trimițând-ui un e-mail cu întrebările tale în loc să te întâlnești cu el.

Dar nu a funcționat. Nu ai primit răspuns pentru că necesita prea mult timp. Folosește sfaturile de mai jos pentru a-ți eficientiza e-mail-urile.

Ia în considerare cui trimiți mail-ul. Dacă îl trimiți la o companie de nivel mediu sau mic, persoana de decizie este de obicei proprietarul. Aceștia au foarte multe responsabilități în companie, de la îndeplinirea unor sarcini la crearea strategiei firmei. Unii dintre proprietarii cu care lucrez se ocupă de vânzări, gestionează consultanții și planifică activitățile companiei. Și asta într-o zi normală de lucru. Dacă vrei să vinzi unei multinaționale persoana de decizie va fi un manager care are foarte multe pe cap. Cu toții sunt oameni foarte ocupați și cu diverse funcții.

Recunoaște că mail-ul tău este o întrerupere pentru care ei nu au alocat timp, la fel cum ar fi făcut-o pentru o întâlnire. Nu te poți aștepta să primești într-un e-mail toate răspunsurile pe care le-ai fi primit la o întâlnire.

Dacă e-mail-ul tău conține foarte multă informație ar trebui să iei în considerare un alt mod de abordare.

Începe o conversație. Limitează-ți întrebările sau informația. Trimite e-mail-uri scurte care sunt ușor de citit și la care se poate răspunde simplu. Ține minte, e-mailul poate fi o conversație. Nu e greșit să ceri clarificări sau să pui o a doua întrebare. Dar dacă trimiți un e-mail care conține foarte multă informație nu contează cât de bine îl structurezi pentru că va fi greu de citit.

Scrie-l pentru a fi ușor de citit. Cu cât se poate citi mai repede cu atât cresc șansele să primești un răspuns rapid. Variază lungimea paragrafelor și evită să scrii rănduri foarte lungi. Folosește listele punctate, dar nu mai multe de 5.

Scrie-l pentru un răspuns simplu.
Pune doar 2 sau 3 întrebări deodată. Întrebările devin elemente de acțiune atunci când sunt trimise prin e-mail. Obiectivul tău este să reduci sarcinile pe care le dai contactului tău pentru a primi un răspuns cât mai rapid. Dacă ai 10 întrebări ar trebui să obții o întâlnire.

Dacă scrii mail-uri la care prospecții și clienții tăi pot răspunde foarte ușor vei primi mai multe răspunsuri și procesul de vânzări va avansa.

Kendra Lee

Este un vânzător de top în domeniul IT și un expert în atragerea de prospecți. Este autoarea cărții “Selling Against the Goal” care a câștigat numeroase premii și președintele companiei KLA Group, companie care este specializată în domeniul IT.
Kendra Lee este speaker la evenimente la nivel internațional în domeniul vânzărilor.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.