Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Clientul amenință că se mută? publicat în: Management | tag-uri: , , | comentarii: 2 comentarii

Ziua schimbarii

Oamenii chiar vor începe să folosească alt produs?

Cum vor reacționa ceilalți oameni din compania clientului tău cand vor afla că decizia de a nu mai cumpăra de la tine a fost luată?
Cumpărătorul îți spune ca prețul tău e prea mare și ca rezultat clientul tău e pe punctul de a deveni „fost-client”.
Doar pentru că cumpărătorului nu îi mai place prețul sau altceva la ceea ce îi furnizezi nu însemnă că sfârșitul e aproape.
Când cumpărătorul începe să se agite că își va schimba furnizorul atunci e timpul să intervii și să îți chemi în acțiune “utilizatorii”. Aceștia sunt acei oameni care chiar îți folosesc produsul sau serviciul.

De cele mai multe ori utilizatorii sunt experți în companie și din acestă cauză ei dețin o putere mare. Dacă poți să îi convingi pe acești oameni să vorbească, agitația pe care o vor crea va putea să schimbe decizia clientului de a nu mai cumpăra de la tine.
Un lucru esențial pe care nu trebuie să îl uiți când lucrezi cu un cumpărător este faptul că cele mai dificile întâlniri pe care le au nu sunt cu vânzătorii ci cu oamenii din interiorul companiei lor.
Dacă un cumpărător trebuie să spună unui grup de utilizatori că va schimba furnizorul acest lucru poate crea destul de multă reacție violentă încât acestă schimbare să nu aibă loc.

Soluția ta este să nu aștepți până cand ajungi într-o astfel de problemă pentru a apela la relațiile cu utilizatorii tăi.
Trebuie să dezvolți aceste realații din timp, și pe parcursul acestui proces să îi încurajezi să îi vorbească cumpărătorului despre valoarea ta și a produselor pe care le furnizezi.
De-a lungul anilor am avut multe discuții cu cumpărători care mi-au împărtășit exemple de furnizori care puteau fi înlocuiți cu un furnizor mai ieftin dar acest lucru nu s-a întâmplat niciodată. Motivul pentru care nu au fost înlocuiți este simplu – schimbul nu merita necazul pe care i l-ar fi creat cei care folosesc produsul.

Dă like paginii noastre de Facebook dacă vrei să afli când se postează articole noi.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (2 comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.