Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Ce spui de întrebările de DUPĂ întâlnire? publicat în: Comunicare, Management, Sfaturi | tag-uri: , , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Ce spui de intrebarile de dupa intalnire?

Imediat după întâlnire (în timp ce stai în maşină sau la birou) scrie 3-4 întrebări, întrebări care le vei pune clientului data viitoare.

Este uşor să scrii despre lucruri importante – sau mai bine zis, este uşor să-ţi aminteşti lucruri importante. Provocarea este că avem tendinţa să examinăm mult prea multe lucruri care dacă ar fi folosite cum trebui ar putea foarte uşor să consolideze colaborarea nu numai pentru semnarea contractului la care lucrăm, dar şi pentru următoarea vânzare.

Una dintre cele mai bune metode pentru a demonstra spirit şi competențe de lider clientului tău este aceea de a fi capabil să corelezi fiecare telefon de vânzări cu cel de dinainte. Când un om de vânzări este capabil să facă follow-up după un lucru menționat de către client la o întâlnire precedentă, demonstrează faptul că omul de vânzări ascultă şi îi pasă de ce spune clientul.

Cel mai bun mod să faci asta este imediat după ce pleci din biroul clientului, ia-ţi puţin timp să scrii niște întrebări pe care ai vrea să le pui data viitoare acestuia.

Acţionând imediat te împiedică să nu uiți ce a împărtăşit clientul cu tine. Dezvoltând câteva întrebări imediat, nu numai că începi să te pregăteşti pentru următorul telefon de vânzări, dar de asemenea îți creezi o bază de informaţii pe care le poţi folosi într-un mail sau la un telefon.

Frumuseţea întrebărilor constă în cum reuşeşti să îl faci pe client să vorbească. Asta înseamnă că dacă poți oferi valoare prin întrebări, asigură-te că pui acele întrebări care includ informaţii pe care clientul le consideră valoroase. Dacă pomeneşti ceva din ce a menţionat clientul la o întâlnire precedentă, cel mai probabil îi vei trezi interesul.

Majoritatea oamenilor de vânzări trec peste această simplă activitate, şi făcând astfel, renunţă la oportunitatea de a crea o conexiune cu clientul într-un fel care îi permite acestuia să te vadă într-o lumină diferită față de majoritatea oamenilor de vânzări.

Dacă ai de gând să profiţi de acest pas, cea mai bună metodă e să faci următoarele:

1. Notează imediat 5 întrebări care vrei să le pui clientului data viitoare când îl vezi.

2. În notiţele sau e-mailul cu informaţiile despre întâlnire trimise clientului, asigură-te că vei întreba cel puţin una din întrebările scrise. Obiectivul este să reuşeşti să implici clientul în discuţie.

3. Apoi, când suni să programezi următoarea întâlnire, menţionează una din celelalte întrebări ca unul din motivele pentru care îţi doreşti să te întâlneşti cu clientul din nou.

4. Când suni să confirimi întâlnirea, pune altă întrebare.

5. La începutul următorului telefon, întreabă încă de la început o altă întrebare. Această întrebare trebuie să facă referire la ceva împărtăşit anterior de client.

Observi de ce este important să-ţi notezi întrebările după ce te întâlneşti cu clientul?

Nu te poţi baza doar pe memoria ta. Trebuie să notezi lucruri. Puterea întrebărilor deschise nu numai că deschide uşi, dar ajută și la deschiderea ușilor mai larg. Merită să faci asta pentru motivația ta.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.