Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Ce să faci când eşti nou în prospectarea la telefon publicat în: Prospectare, Sfaturi | tag-uri: , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Ce sa faci cand esti nou in prospectarea la telefon

Când treci de la o vânzare la alta, câteodată, procesul de vânzare se schimbă dramatic.

De exemplu, dacă lucrai la o vânzare bazată mai mult pe relația dintre tine și client, o vânzare bazată pe prospectarea la telefon poate fi o tranziție dificilă.

Dacă eşti într-o astfel de situaţie, nu-ti pierde speranţa. O astfel de situaţie este plină de oportunităţi care să-ţi crească motivaţia şi competențele.

Dacă treci de la vânzarea în care te vedeai cu clientul, la vânzare prin telefon, ţine minte următoarele: experiența anterioară îţi va fi de folos pentru că ai dezvoltat abilităţi solide de comunicare.

Când faci prospectare la telefon, încearcă să atingi obiectivele în următoarea ordine:

1. Verifică dacă vorbeşti cu o persoană care ia decizii sau cu o persoană care to poate ajuta.

2. Prezintă-te şi menţionează pe cine reprezinţi.

3. Obţine măcar o informaţie care te poate ajuta la următorul telefon.

4. Permite-le să vadă că îi poţi ajuta în privinţa unei nevoi.

5. Asigură-ţi următorul pas.

Numesc aceată ordine, cei 5 pași al unui telefon de prospectare.

De cele mai multe ori o persoană nu este capabilă să treacă de pasul 2 de la primul telefon. Şi asta este bine. Obiectivul este să fi capabil să ai o succesiune de telefoane care să-ți permită să treci uşor prin toţi cei 5 paşi. Pasul 5 nu înseamnă că o să cumpere de la tine. De cele mai multe ori înseamnă că ai un acord asupra la ceva şi că poţi înainta să construieşti un dialog cu clientul.

Cheia în a completa paşii este de a fi capabil să pui 3-5 întrebări în aşa fel încât să-l faci pe client să vorbească. Trucul este că nu vrei ca întrebările să fie aplicate anumitor clienţi în acel moment. Tu vrei să ai întrebări generale, pe care marea majoritate a oamenilor să le considere interesante. Obiectivul spre care te îndrepţi este să îi faci să-ţi împărtăşească o informație pe care ai putea să o folosești în viitor.

Ai putea să foloseşti informaţia ca o parte a unui întrebări următoare puse chiar atunci sau ca parte a unei întrebări când suni data viitoare. În orice caz, foloseşte calităţile pe care le-ai dezvoltat în vânzarea anterioară ca să dezvolti un dialog comfortabil cu oamenii cu care vorbeşti acum.

În ultimul rând, setează-ţi un obiectiv comod pe care îl poţi îndeplini în fiecare zi. Poate fi numărul de telefoane realizate, sau numărul de discuţii pe care poţi să le ai. Cheia este să-ţi setezi un obiectiv zilnic pe care crezi că îl poţi atinge şi apoi să treci la treabă. Când îţi îndeplineşti obiectivul te recompensezi şi apoi îți setezi obiectivul pentru ziua următoare. Te vei simţi bine şi vei deveni ordonat în materie de setare de obiective care fac diferenţa.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.