Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Ce este greşit cu întrebările pe care le pui? publicat în: Comunicare | tag-uri: , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Ce este gresit in intrebarile pe care le pui

Ştii ce este greşit cu întrebările pe care le pui clienţilor şi prospecților?

Eu sunt ferm convins că ştiu.

Dacă eşti ca majoritatea vânzătorilor, atunci deseori pui întrebări care sunt prea lungi.
Aceste întrebări nu fac altceva decât să deruteze clienţii. ( Ba chiar îţi pot afecta şi motivaţia ta în vânzări, dar acesta este alt subiect).

Problema cu întrebările complicate pe care le adresezi, este că clientul tău nu îţi va spune niciodată că este derutat. Nu te vor pune să clarifici unele chestiuni. Nu. Ceea ce probabil vor face este de a se preface – vor încerca să răspundă în aşa fel încât îţi va da impresia că ei înţeleg ceea ce întrebi.

Sfatul meu? Încetează să pui întrebări lungi şi complicate. În schimb, ţine minte asta: Întrebările scurte îţi vor da răspunsuri lungi.

Cu alte cuvinte, dacă vrei o informaţie mai bună, va trebui să pui întrebări deschise mai simple.

Ştiu că se înţelege de la sine, dar nu vei vrea să fi unul dintre acele persoane de vânzări care învălmăşeşte clienţii. Vei vrea să fi acel vânzător care obţine cea mai bună informaţie posibilă de la clienţi şi prospecți – şi care își măreşte motivaţia în vânzări în acelaşi timp.

Întrebările scurte îţi vor da răspunsuri lungi (întrebările care te vor ajuta în a încheia o vânzare).

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.