Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Beneficii pentru folosirea email-ului în vânzări publicat în: Comunicare, Prospectare | tag-uri: , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Beneficii pentru folosirea email-ului in vanzari

Așteptările și modul de folosire a email-ului s-au schimbat. Mulți clienți se așteaptă de la tine să conversezi cu ei prin email, iar câteodată email-urile zboară către tine la un interval de câteva minute, ca și când ar fi fost SMS-uri sau apeluri telefonice. Cu toate aceste schimbări, email-ul a devenit la fel de important precum întâlnirea sau apelul telefonic.

Iată câteva sfaturi pe care poți să le iei în calcul înainte să începi să interacționezi cu un client prin intermediul email-ului:

  • Folosește email-ul ca pe un nou mijloc de prospectare. După ce lași un mesaj vocal, revin-o cu un email, oferind prospecților șansa de a-ți răspunde în doua moduri diferite. Ține minte, scopul tău este de a interacționa cu persoana respectivă. Chiar dacă îți răspund cu un ” nu” asta înseamnă că te-ai conectat și poți încerca generarea interesului.

  • Lasă procesul de vânzare să decurgă normal. Folosește-te de email pentru a strânge întrebări, pentru a obține referințe, pentru a face recomandări și pentru a oferi actualizări.

  • Răspunde prompt email-urilor. Când vine vorba de sunat, de regulă așteptarea este să răspunzi între 1-24 de ore. Așteptarea acum este să răspunzi la email-uri în limita a 30 de minute – 12 ore. Dacă nu poți să oferi un răspuns complet, trimite un email scurt în care să zici când vei trimite răspunsul complet.

  • Gândește și regândește înainte să trimiți. Câteodată este bine să îți salvezi un răspuns, apoi să aștepți 30 de minute înainte să îl trimiți. Poate vei vreu să-l scurtezi sau să schimbi răspunsul.

  • Vei avea nevoie de un telefon cu internet precum un smartphone pentru a fi la curent. Gândește-te ce astfel de echipamente îți permit să fi cu un pas înaintea email-urilor, răspunzând clienților în timp real și investește în acestea.

  • Planifică-ți timp pentru a răspunde email-urilor. Consideră asta echivalentul întâlnirilor cu clientul. Dacă întreprinzi întregi conversații cu clientul prin email, este ca și o întâlnire. Care este diferența? Acordă-ți timp pentru a gândi răspunsul și următoarele cerințe.

Sunt multe beneficii în a folosi email-ul: ușurința relaționării și calitatea comunicării sunt doar câteva. Recent am avut un prospect care a fost interesat în a ne lăsa să ținem o sesiune de pregătire pentru firma ei. Mi-a trimis un email explicându-mi de ce anume are nevoie și a solicitat un răspuns. Când i-am sugerat o întâlnire prin telefon pentru a descoperi mai multe, ca orice vânzător bun, a refuzat. Ea a fost factorul decizional, iar eu trebuia să am răspunsurile. Așa că, i-am adresat toate întrebările mele prin email și mi-am pregătit propunerea pe baza răspunsurilor ei. Cu propunerea la îndemână și fără o discuție verbală, nu numai că a acceptat oferta, dar a și mărit șansele cu 20% de a acoperi orice schimbare care ar apărea!

În timp ce această situație este neobișnuită, devine din ce în ce mai des întâlnit ca clienții și prospecții să prefere să răspundă la întrebări și să accepte oportunități prin intermediul email-ului, în timp ce își limitează numărul întâlnirilor directe. Fii pregăti,t iar în scurt timp te vei afla în situația de a-ți reduce ciclul vânzării putând încheia oportunități prin intermediul email-ului! Nu-i așa că e mișto?

Kendra Lee

Este un vânzător de top în domeniul IT și un expert în atragerea de prospecți. Este autoarea cărții “Selling Against the Goal” care a câștigat numeroase premii și președintele companiei KLA Group, companie care este specializată în domeniul IT.
Kendra Lee este speaker la evenimente la nivel internațional în domeniul vânzărilor.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.