Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Atinge-ți obiectivele “de neatins” în anul 2012 publicat în: Management, Sfaturi | tag-uri: , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Obiective in 2012

Dacă există un adevăr general în vânzări, este acela că fiecare început de an înseamnă că trebuie să iei totul de la început. Fie că ai avut un an 2011 prost, că îți setezi personal obiectivele sau acestea îți sunt date de către șeful tău, cu toții suntem în aceiași situație. Cu toții avem obiective noi pentru anul 2012 și sunt sigur că acestea sunt mai mari față de anul trecut.

Respiră adânc. Aceste obiective de neatins se pot împărți în bucăți mai mici care sunt ușor de atins.

Acesta este secretul pentru a avea succes. Uite care sunt pașii:

1.Concentrează-te să semnezi cu acele firme pentru care ști că nu trebuie să faci nimic nou. Deasemenea dacă sunt oportunități de anul trecut cu care ai putea să închei un contract ar trebui să iei și asta în considerare. Ai clienți care își vor reînnoi contractele sau au nevoie de mai multe servicii anul acesta?

Calculează rapid la ce venituri te poți aștepta din aceste contracte.

2.Stabilește de câte lead-uri mai ai nevoie pentru a acoperi diferența. Acum că ai calculat toate veniturile pe care te poți baza în pasul 1, ar fi posibil să ai nevoie de mai puține lead-uri decât credeai inițial.

3.Împarte acest număr la numărul de lead-uri de care ai nevoie în fiecare lună, dar nu prin a împărți la 12. Poți să faci asta doar dacă ai un ciclu de vânzări foarte scurt.

Să presupunem că ai un ciclu de vânzări de 3 luni și că ai nevoie de toate lead-urile noi până la sfărșitul lunii septembrie pentru a-ți atingele obiectivele din 2012. Asta îți oferă 9 luni în care să generezi numărul de lead-uri stabilit.

Ai un proces ciclic sau unele luni produc mai multe lead-uri decât altele? Ar trebui să iei și aceste aspect în considerare.

4.Odată ce știi de câte lead-uri ai nevoie în fiecare lună, poți să planifici activitățile pentru a le obține. Câte telefoane trebuie să dai în fiecare lună? Dar în fiecare săptămână? Câte email-uri sau campanii?

Cât trebuie să scri pe blog? La câte evenimente de networking trebuie să participi?

Concentrează-te pe activitățile care funcționeză cel mai bine pentru tine.

Doar pentru că social media este un trend, nu înseamnă că este o strategie bună pentru tine. Poate nu îți place Facebook sau Twitter, sau poate prospecții tăi nu folosesc rețelele sociale.

5.Când îți planifici activitățile pentru a obține lead-uri trebuie să iei în considerare și timpul pentru celălalte procese de vânzare. E bine să-ți rezervi timp pentru prospectare și generare de lead-uri, dar nu uita de semnarea unui contract sau de customer care.

Kendra Lee

Este un vânzător de top în domeniul IT și un expert în atragerea de prospecți. Este autoarea cărții “Selling Against the Goal” care a câștigat numeroase premii și președintele companiei KLA Group, companie care este specializată în domeniul IT.
Kendra Lee este speaker la evenimente la nivel internațional în domeniul vânzărilor.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.