Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

Arme. Muniţie. Şi Motivaţia TA în vânzări publicat în: Atitudine | tag-uri: , | comentarii: Nu sunt comentarii

Armele si motivatia ta

Ce au armele, muniţia şi motivaţia ta de a vinde în comun? Mai multe decât crezi!

Nu sugerez că trebuie să intri la următoarea întâlnire de vânzări cu un pistol, pentru a-ţi mări încrederea. Armele, muniţia, şi tu ca şi persoană de vânzări aveţi multe în comun.

Dacă ar fi să te gândeşti un pic, nu poţi să tragi cu o armă fără muniţie. În ciuda acestui lucru, o armă fără muniţie poate fi într-adevăr folositoare în anumite situaţii, dar nu îţi va fi de prea mare folos pentru o vânătoare sau pentru a trage la ţintă. Același lucru se poate spune şi despre produsul sau serviciul pe care îl vinzi.
Ceea ce vinzi nu are prea mare valoare, doar dacă clienţii ştiu că ai produsul respectiv şi că poţi împărţi cu ei beneficiile. Asta trebuie să faci ca şi persoană de vânzări.

Muniţia intra în discuţie atunci când o comparăm cu nivelul tău de motivare în vânzări. Cu cât eşti mai motivat, cu atât poţi împărtăşi mai mult împreună cu clientul tău produsul sau serviciul, sau în cazul de faţă “arma”. Cu cât ai mai multă “muniţie” de motivare în vânzări , cu atât poţi deveni mai eficient ca şi persoanaă de vânzări, iar arma ta va deveni mult mai puternică.

Dacă operezi la un nivel ridicat de motivare, orice vinzi va deveni mult mai puternic atât pentru tine, cât şi pentru client.
Trebuie să ne oprim şi să ne întrebăm ce tip de muniție punem în arma noastră? Punem gloanţe care ne vor da putere absolută sau orice fel de muniţie este disponibilă?
Nu caut să transform această discuţie într-una despre arme, însă ceea ce încerc să fac este de a te convinge că nivelul tău de motivare în materie de vânzări va avea un impact semnificativ în rezultatele vânzărilor tale.
Nu te gândi nici pentru un moment că este vorba doar despre produsul sau serviciul pe care tu îl vinzi și dacă clientul îl vrea sau nu.
În principiu, nivelul tău de motivare în vânzări va determina rezultatele finale mai mult decât îţi poţi închipui.
Dacă mergi la vânătoare te vei asigura că vei avea muniţia potrivită pentru tipul de armă cu care mergi la vânătoare. Acelaşi lucru se poate spune şi despre vânzări.

Vrei să mergi la o întâlnire de vânzări cu un produs sau serviciu relevant (arma), cu abordarea potrivită (tu) şi cu un nivel de motivare ridicat (gloanțele).
Cu siguranță nu vrei să uiți “gloanțele” când mergi la următoarea întâlnire.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.