Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

9 paşi pentru a te motiva în procesul de vânzare publicat în: Atitudine, Sfaturi | tag-uri: , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

9 pasi pentru a te motiva in procesul de vanzare

Câteodată soluţiile sunt atât de evidente, încât le trecem cu vederea!

Câţiva paşi în direcţia potrivită pot avea un efect profund asupra motivaţiei tale de a vinde.

Iată 9 paşi de urmat pentru a-ţi mări succesul:

1. Stabileşte zilnic un obiectiv pe care ştii că îl poţi atinge. Nu îţi alege unul extrem de uşor de atins, ci gândeşte-te la unul realizabil. Acest lucru îţi va da încredere şi îţi va îmbunătăţi motivaţia de a vinde.

2. Petrece-ţi timpul doar cu oameni optimişti şi fereşte-te de cei negativişti (şi veşti negativiste!). Dacă îţi place să urmăreşti ştirile, fă-o seara târziu, şi nu la începutul zilei. De asemenea, asigură-te că îţi închei ziua într-o notă pozitivă; poţi să citeşti sau să vizionezi ceva vesel după ce ai urmărit ştirile.

3. Întotdeauna să ai un plan. Alcătuieşte un plan de vânzări pentru fiecare zi; disciplinează-te în aşa fel încât să îl respecţi. Fă mici modificări atunci când este nevoie, dar încearcă pe cât posibil să analizezi elementele care dau rezultate şi urmează acest plan.

4. Întreabă-te intodeauna la sfârşitul fiecărei zile: “ Ce am învăţat azi şi cum voi folosi asta mâine?”

5. Nu înceta niciodată să cauţi întrebări mai bune pe care să le adresezi clienţilor. Nu te baza pe întrebările “standard”. Notează-ţi întrebările care îi vor determina pe clienţii tăi să îţi împărtăşească nevoile şi dorinţele.

6. Dacă eşti prins în trafic şi ai o zi proastă, pune mâna pe telefon şi sună-ţi clientul preferat. Acesta îţi va spori motivaţia de a vinde.

7. Gândeşte pe termen lung. Contraloviturile pe termen scurt afectează pe toată lumea. Nu lăsa ca asta să te demoralizeze. Gândeşte-te la ceea ce ai de câştigat în timp şi nu te da bătut din cauza că ai avut o zi sau o săptămână în care nu ai dat tot ce ai avut mai bun.

8. Apelează la alte persoane pentru idei noi şi inspiraţie.
Am un prieten care şi-a pierdut braţul în urma unui accident agricol şi are o mulţime de alte probleme, dar este cel mai vesel om pe care îl cunosc. Dacă am vreodată de înfruntat o situaţie dificilă, este de ajuns să mă gândesc la el şi la ce ar face în acea situaţie.

9. Fii încrezător. Tu eşti cea mai bună calitate a ta. Tu eşti cel care reuşeşte să schimbe ceva atunci când crezi în ceea ce vinzi şi când faci asta cu entuziasm.

Motivaţia de a vinde poate fi foarte nestatornică. Dar cu cât îi acorzi mai multă atenţie, cu atât va deveni cel mai mare susţinător al tău, indiferent de ceea ce îţi rezervă viitorul. Fă-ţi un obicei din a avea grijă de motivaţia ta de a vinde.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.